Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

TÉMA:

BMW 630i - GTechniq C1 + C1.5 pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5274

  • domestos
  • domestos-ov Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • "dome"
  • Príspevky: 929
  • Získaných poďakovaní 596
pekne auto a este krajsia praca ;) ;)


............si mohol dat do sutaze :lol:


aaaa oneee., ako dopadlo to co ti vtedy niekto obehol klucom lak? :dry: :huh:
....este nieje tak zle aby nemohlo byt horsie :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

BMW 630i - GTechniq C1 + C1.5 pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5276

Mám tu niečo pre majitela bavoráka.Toto sa vztahuje na 5-ku radu od BMW. Prednedávnom som na to natrafil. Chel by som len reagovat na tie akože balóny, ktoré podla mojho názoru sú na správnom mieste. V tejto triede nie len táto značka reprezuntuje kvalitu. Pracovat s interiérom či exteriérom v tomto pripade mi skor pride ako potešenie pre nás.
Skvelé auto, skvelá práca.

Ako je to so životnosťou a spoľahlivosťou sofistikovaného podvozku? Na rozdiel od svojho predchodcu sú čapy a ramená ďaleko húževnatejšie, začo môže do značnej miery ich zhodnosť s podstatne ťažšou sedmičkou. Na druhej strane je prevzatá aj vysoká citlivosť na vyváženie predných kolies, kedy už pri malinkom nevyvážení riadenie nepríjemne vibruje. Takže opotrebovanie ramien a čapov je aj na našich tankodromoch malé a spomínané diely vydržia 150 až 200 000 km. Horšia je už informácia, že niektoré čapy sa nedajú meniť samostatne a je teda potreba kúpiť celé rameno. Životnosť hliníkových komponentov podvozku je citlivá na používanie širokých kolies a rozširovacích podložiek. Pokiaľ je možnosť, treba sa vyhnúť pneumatikám typu RunFlat. Síce v prípade defektu umožňujú jazdu bez výmeny kolesa do najbližšieho servisu, zato ich konštrukcia prakticky netlmí nerovnosti, čo má veľmi nepriaznivé dôsledky na životnosť komponentov nápravy a hlavne komfort jazdy. Riadenie päťky je skvelé, ale hlavne pri prvých ročníkoch bolo možné zaznamenať pri zatáčaní nepríjemné vŕzganie vychádzajúce z priestoru pod volantom. Problém bol v zle mazaných silonových komponentoch riadenia a náprava je možná iba v autorizovanom servise, kde sa mazivo zahreje na presne stanovenú teplotu a tým prenikne do potrebných miest.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: autodetail.sk

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od CarDetailing.

BMW 630i - GTechniq C1 + C1.5 pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5279

presne peppi ako hovoris - k tomu nie je co dodat

riadenie je presne a citlive a nie je mu co vycitat - ja som na 535d menil akurat po 200 000 tycku stabilizatora a to bolo vsetko - napravy su hodne robustne a hodne toho vydrzia. komfort jazdy je uz o inom ale tak pri skoro 300 konikoch nemoze byt podla mna podvozok /bez dnesnych vakuovo-vzduchovo-fotonovych technologiach podvozkov...tam je to o inom/ nadimenzovany makko.

na tej 6 su runflaty ale tak tam nie je ina moznost pretoze vo vybave nemas rezervu ani zdvihak ani nic podobne.... toto je podla mna dost velky omyl zo strany bmw... a runflaty su rockhard dokonca aj v takomto balonovom prevedeni - nejaky nizky profil musi byt podla mna uz max nepohodlny - cize z mojho pohladu aj ked sa to mozno niekomu na takom aute nepaci pre mna tie balony predstavuju kompromis a rozumnu volbu vzhladom na uz napisane :)

a samozrejme dakujem za pochvalu :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

BMW 630i - GTechniq C1 + C1.5 pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5280

domestos napísal: pekne auto a este krajsia praca ;) ;)


............si mohol dat do sutaze :lol:


aaaa oneee., ako dopadlo to co ti vtedy niekto obehol klucom lak? :dry: :huh:


ved si videl ako to dopadlo - dal som to dokopy po dlhom boji - detroit to videl a vyjadril sa ze v poradku :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

BMW 630i - GTechniq C1 + C1.5 pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5290

detroitrock napísal: Mozem potvrdit ze to mal spravene dobre.

Ale ta bodka na dverach ti tam ostala :)


na bodku uz nebola sila a hlavne sa mi nechcelo davat dole dvere kvoli tomu ...

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

BMW 630i - GTechniq C1 + C1.5 pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5292

JozeF napísal: Tie plasty si zmakol skvele ! Inak to si celkom slusne stihol na to ze to je BeeMWeeee lak . Si lestil len v 2 krokoch ? Ten zdvihak musi byt fajna vec


dakujem - ono take to hrube rezanie som robil po dieloch v podstate od jari takze toto uz bolo skor o minoritnom odstraneni toho co sa nazbieralo a finishovani

na zdvihak som zvyknuty uz dlhsie - toto je ale origo servisny zdvihak s ramenami takze nie vsetko na bokoch sa da na nom spravit - pre ucely detailingu su urcite lespie tie podlozkove zdvihaky aj ked na nich sa to neda zdvihnut tak vysoko
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: JozeF

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Funguje na Kunena fórum