takze ako vacsina uz vie tak nasim poslednym detailingovym skutkom bol detailing vozidla Formule 1 - McLaren MP4-16 zo sezony 2007.
jedna sa o ostru formulu, ktora realne pretekala takze tomu zodpovedal aj jej stav.
kedze sme sa nedopracovali k meracke laku, ktora by dokazala odmerat lak na pouzitych materialoch kapotaze a tvrdost laku bola absolutne neuveritelna /z nicim podobnym som sa nestretol/ a takisto sme netusili ci nejaky sialeny inzinier nenavrhol naneniest vrstvu laku 10mk kvoli usetreniu 100 gramov /predsa len kapotaz je len spotrebny material pri tychto vozidlach.../ bolo rozhodnute, ze spravime miernu korekciu tak na 70%.
dalsou vecou, s ktorou sme museli bojovat bol fakt ze 90% nalepiek bolo nalepenych na laku vystupovali tak o 0.5 milimetra nad povrch cize strojove lestenie nepripadalo na tychto miestach do uvahy - lestili sme rucne....
dalsou prekazkou bol fakt ze vozidlo ako sme povodne chceli presunut na stojane niekde do stredu miestnosti tak sa ukazalo ako nerealizovatelne nakolko stojan bol z troch nespojenych casti.... takze sme sa uspokojili aspon s moznostou nadvyhnut stroj pri cisteni gum...
a samozrejme treba zobrat do uvahy takisto fakt ze sme mali na to cca 12 hodin
takze postup prac a pouzite produkty:
tu treba hned na uvod pripomenut ze umyvanie, aktivna pena ani nic podobne nepripadalo do uvahy a tak sme nastupili s rozprasovacmi a milionom uterakov a mikrofazy...
z auta bol najprv odstraneny prach - obycajnym dusterom
- umyvanie - slaba koncentracia surfex HD / APC outsider od Wolfov na gumy, jemna mikrofazova spongia
- nasledoval "oplach" pomocou rozprasovacov
- clay - AutoClay od Bilt Hamber - pre tento som sa rozhodol pretoze ako lubrikant sa pouziva voda, cize odpadol zasadny problem s dalsim problematickym odstranovanim zvyskov lubrikantu - vozidlo bolo nasledne "umyte" slabou koncentraciou Surfexu a "oplachnute" vodou
- nasledoval IPA wipe-out pre istotu
- lestenie - Gtechniq P1 / vlneny kotuc /rucne, 3M Extrafina - stredny kotuc /rucne, Gtechniq P2 - makky kotuc /rucne
- IPA wipe-out
- voskovanie bolo realizovane s Pinnacle Signature Series II Carnauba Paste Wax kvoli jeho absolutne "wet look" finishu
-na plasty bol pouzity C6 Matte Dash od Gtechniq-u
-na gumy isiel Tyre Restorer od 3M
- samozrejme vysavac, kopa roznych kefiek od vymyslu sveta
a teraz teda k veci
foto pred:
mnozstvo prachu na vozidle bolo impozantne
50/50 foto:
A vysledok:
Video:
ako som sa uz vyjadril - korekcia bola spravena tak na 70% - pracovali sme na tom traja priblizne 12 hodin