A kedze sa nam pomalicky hadam uz zacne sezona, tak sme sa posnazili a dali dokopy aspon jedno z nasich aut. Jednalo sa o komplet detailing.
Auto preslo standardnym postupom - oplach, aktivna pena, oplach, dvojvedrovka, oplach, clay, aktivna pena, oplach, susenie.
Aktivna pena - Valet Pro Advance Snow Foam - vynikajuci produkt s vybornym pomerom riedenia
Sampon - AutoFinnese Lather - vyborny sampon s primesou lubrikantu
Disky - dobre znamy IronX + TarX + GTechniq C5 - treba dodat ako vidno aj z fotiek, ze kolesa boli odmontovane kvoli kompletnemu cisteniu a protekcii
Clay - Sonus SFX Ultra Fine Detailing Clay
Nasledovalo lestenie:
Rotacka - vlnenny kotuc od Lake Country /synteticka vlna, kvoli vysokemu rezaciemu ucinku, vyssiemu ako ma klasicka prirodna vlna/ + Menzerna FG 500 - s touto kombinaciou bolo odstranenych v principe 95% vsetkych skrabancov - otacky 800 - 1000 - 1200, pocet passov v zavislosti od stavu toho-ktoreho dielu.
Nasledoval BigFoot so zelenym kotucom /druhy najtvrdsi/ a Zephir pastou - toto sa ukazala ako velmi dobra kombinacia na odstranenie hologramov a drobnych swirls po rezani laku s vlnou
Pokracovalo sa zase s BigFootom a zltym /strednym kotucom/ a Ceramic pastou - tato pasta je uz skor jemna - s tymto bolo auto "obehnute" celkovo 2x
Na zaver rotacka a Chemical Guys cierny kotuc + Menzerna SF 4000 - finalne lestenie
Nasledoval IPA WipeOut - dokonca aj po rezani - vsetky uvedene pasty viac alebo menej maskuju a chcel som aj po rezani vediet na com sme

Protekcia bola spachana s GTechniq C1 + GTechniq EXO
Okna boli osetrene s GTechniq G4 a nasledne odmastene a bola na ne aplikovana GTechniq G1.
Samozrejme ako to uz byva nie vsetko sa dalo odstranit - ci uz to bolo sposobene hlbkou skrabancov, predny naraznik bol asi na 10cm poskodeny z parkoviska atd.... celkovo ale mozno povedat, ze toho co sa nedalo celkom spravit bolo minimum.
To by bolo asi vsetko - ak som na nieco zabudol tak sa kludne spytajte. /Uz len pre info - len samotny lak trval cisty cas okolo 60 hodin.../
Disky kolies:
A nastupuje TarX:
A hotove disky protektnute s GTechniq C5 a nahodene na aute:
Zopar foto pred a po rezani laku:
Drobny problem na streche:
Lava strana:
Pracovne prostredie
Back in action
Nie kazdy biely skrabanec je hned spraveny do zakladnej farby a niekedy aj celkom katastroficky vyzerajuce veci sa daju spravit do uspokojiveho vysledku:
A niektore sa uz nedaju....
A prava strana
A pracovne zabery - blatnik + kapota pred:
... a predna kapota po rezani laku
... hologramy na prednom lavom blatniku po rezani s vlnenym kotucom a nasledna korekcia - toto video je hlavne pre zaciatocnikov, ktori nevedia co su to hologramy - treba si vsimnut, ze nie z kazdeho uhla su hologramy vidiet - video hotoveho blatnika bolo robene az po IPA wipeoute aby zvysky pasty nezakryli realny vysledok
A nasledovalo MEGA dlhe lestenie a aplikacia Gtechniq C1 + EXO
A zopar foto vysledku - zvysok pocas weekendu
A video /ma 14 min.../
Comments are welcome