Takze prislo k nam toto hodne pekne vozitko povodne na osetrenie koze. Po zbeznej obhliadke sa k poziadavke zakaznika pridala aj keramicka ochrana laku.
Pociatocny stav:
Nasledoval bezny postup:
Auto preslo standardnym postupom - oplach, aktivna pena, oplach, dvojvedrovka, oplach
Aktivna pena - Valet Pro Advance Snow Foam - vynikajuci produkt s vybornym pomerom riedenia
Sampon - GTechniq G-Wash + Merino Wash Mitt od Gtechniq-u /jedna sa o hodne jemnu rukavicu, s ktorou sa na moje prekvapenie velmi prijemne pracovalo - a to ja nie som moc fanusik prirodnych vlnenych rukavic..../
Disky - Autofinesse Imperial - nakolko sa jedna o v podstate nove vozidlo nebol dovod pouzit na disky IronX ani ziadne kefky - namiesto nich sme pouzili jemnejsiu variantu
Po osuseni vozidla nas cakalo nemile prekvapenie v podobe naletovej hrdze, ktorou bolo v podstate pokryte cele vozidlo a to v nemalom mnozstve. V rovnakom mnozstve sa na vozidle nachadzal aj asfalt.....
Cize nasledovalo siahodlhe odstranovanie pomoc IronX-u a Tardisu od Autosmart - treba povedat, ze oba produkty spravili to co mali v podstate bez vaznejsich zavahani
Nasledovala dalsia aktivna pena a susenie, IPA wipeout, cistenie interieru a osetrenie koze so sadou od ColourLock a aplikacia keramickej ochrany od Gtechniqu.
A vysledok:
Ospravedlnujeme sa za znizenu kvalitu fotiek ale Turbo nemal cas a fotit bielu perlet a la slonova kost nie je tak celkom moja parketa