@AD
s tou IPA-ou mám v skratke inú skúsenosť, a jednoducho buď ja neviem s tým pracovať, alebo to jednoducho na týchto lakoch nefunguje (týka sa to nemetalických tmavých lakov). Vyskúšal som už všetky možné možnosti riedenia atď, proste nemetalické autá: Honda, Kia, BMW atď, Hyundai atď, okrem nemcov s výnimkou Opela, tieto nemetalické laky sú veľmi mäkké, v čiernej farbe vačšia koncentrácia ako 80%-20%-IPA jednoducho dovolím si tvrdiť, že u mňa škrabe. Práveže keď sa jedná o korekciu výlučne používam P1. Vačšinou na týchto mäkkých lakoch zvyknem používať na buffovanie mokré mikrovlákno (namočené do ONR), alebo Optimum Hyper Polish / Compound s MF padom v závislosti od poškodenia. Dovolím si tvrdiť, že škrabance sú odstránené, len jednoducho vidím, že ako chcem tento mäkký lak s IPOU očistiť-odmastiť, vidím že ako "ťahám" čisto nové mikrovlákno po laku (zotieram IPU), ťahá so sebou škrabance presne v tom smere, keď idem smerom dole, tak škrabančeky idú smerom dole, keď do boku, tak do boku... jednoducho v skratke pevne stojím za to, že tie škrabance spôsobuje samotná IPA s MF utierkou.
Napíšem aj jeden extrém, E60-ku sme leštili s mojim známym len kapotu, lebo ostatné časti boli v pohode stačilo len zamaskovať s AG SRP, na kapotu dostal odkaz s prstami UMY MA. Mal až na tolko mäkky ten cierny nemetalicky tzv "jet black" lak, že aj po umyti ostal tam odkaz, ako keby to bolo vysmirglovane. Vyleštilo sa to, chcel odmastit povrch s IPA-ou 70-30.. a jednoducho akonáhle zotrel tu IPU ako keby ten lak zmatnil... chytil akokeby jemnu bielu oxidaciu na povrchu v smere "tahania" mf utierky... museli sme to preleštit.. a nechať tak... a od tej doby je to v poriadku..."nevrátili sa škrabančeky"
Len toľko z mojej skúsenosti...

@AD napíš mi prosím ktoré produkty myslíš do SS a rád to hodím do mailu.
Dík