Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA:

BMW E46 - Imola Rot + Ine "hracky" pred 11 rokmi 8 mesiacmi #10470

  • vtsko01
  • vtsko01-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Príspevky: 25
  • Získaných poďakovaní 23
Zdravim pani.

Uz nejaku dobu to tu sledujem,citam a kocham sa niektorymi pracami.Tak som sa rozhodol,ze aj ja nieco malinko ukazem.
Asi pol roka dozadu som sa zacal venovat dokladnejsiemu cisteniu auta,nie len umyt samponom nejakym :)
No zatial vsetko co mam,pouzivam rucne,no inspirujem sa tuna a uz som rozhodnuty,ze dalsi mesiac idem kupovat lesticku a ucit sa ;) Tak by som kludne prijal nejake vase rady,co kupit,naco si dat pozor atd.

Momentalne mam zatial len tuto sadu


Zacal som autoglym-om,no postupne kupujem uz ine znacky.
1.šampon - ChG. citruswash + gloss
2. clay -supernatural,medium
3.lubrukant - autoglym(rapid detailer)
4.lestiaca pasta s voskom - autoglym
5.sealant - autoglym Extra gloss protection
6.vosk - ChG. Pure XXX hardcore Paste Wax
+ samozrejme handricky,aplikatory

Venoval som sa teraz autu iba zvonka zatial(malo casu).Cas straveny nad zovnajskom mi zabral 6h.
Najprv som oplachol,umyl so samponom,utrel,presiel s clay-om,znova oplach,presiel lestiacou pastou,utrel a potom naniesol 3 vrstvy vosku.Prvu som si naniesol dost hrubu a mal som co robit,aby som to zotrel.Dalsie 2 boli jemne uz.
Vysledok posudte sami.Je mi jasne,ze strojovo,lestickou by to bolo uplne inde,no aspon akotaka udrzba je.Nezbavil som sa ani skrabancov,tych "slniecok".Nabuduce sa chcem pohrat s motorom,tak ked budem hotovy,pridam foto.





























Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: spx, peter64, X T C

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od vtsko01.

BMW E46 - Imola Rot pred 11 rokmi 8 mesiacmi #10471

pracu hodnotim pozitivne - auticko prekuklo tak ako to ma byt :idea:

jedna otazocka ako sa ti pracovalo s voskom ?

co sa tyka tych rad tak konkretne k lesticke ? alebo vseobecne?

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

BMW E46 - Imola Rot pred 11 rokmi 8 mesiacmi #10475

  • vtsko01
  • vtsko01-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Príspevky: 25
  • Získaných poďakovaní 23
Tak ja myslim,ze kazda rada dobra.Aj k produktom,k praci s tym atd.Kedze ma to bavi,zaujma ma to a chcem sa tomu venovat.
Praca s voskom?Co ja viem,normal,nemam s cim porovnat moc.Ked bolo viac teplo,tak sa rozotieral lahsie.Asi len taky postreh.

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

BMW E46 - Imola Rot pred 11 rokmi 8 mesiacmi #10477

takze vseobecne k tym lestickam - uz sa to tu popisalo viackrat ale tak zhrnutie:

rotacka - podla mojho nazoru sa s nou stale robi rychlejsie ako s DA, nevyhodou je robenie hologramov a ich tazsie odstranovanie v porovnani s DA

pri kupe si treba davat pozor hlavne na stabilizaciu otacok pri zatazi - lesticky dnes uz sice maju regulovane otacky viac menej vsetky na trhu ale stabilizovane pod zatazou len niektore, bohuzial tie od 150e + vacsinou

premiove znacky: flex, rupes, makita, festool

DA - cize dual action lesticky - su trosku pomalsie pri korekcii a to hlavne na tvrdych lakoch - vyhodou je mensie, prip. ziadna tvorba hologramov, dalsou vyhodou je nizsie riziko poskodenia laku

pri kupe sa treba orientovat v odlisnostiach pohybu taniera jednotlivych typov DA lesticiek - od klasickeho orbitalneho po nahodny s nutenym odtrhom atd.... v principe klasicke DA sa da kupit v cene okolo 120-130e, premiove znacky idu od 300e +

premiove znacky: flex, rupes, makita

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

BMW E46 - Imola Rot pred 11 rokmi 8 mesiacmi #10478

tak ma napadlo, podla znacky nie si az tak daleko od BA - skus sa niekedy zastavit a na weekend ti poziciame za nejakych par dukatov DA a mozes si skusit a uvidis sam co a ako :idea:

napis mi PM ak mas zaujem a poriesime to kludne
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: G.ProDetail

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

BMW E46 - Imola Rot + Ine hracky :) pred 11 rokmi 7 mesiacmi #10611

  • vtsko01
  • vtsko01-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Príspevky: 25
  • Získaných poďakovaní 23
Nechcem zakladat nove tema,tak to hodim sem k mojej teme :)
Na vikend som dostal od dobrej kamosky na hranie Toyotu Yaris TS.Auticko ma nieco zasebou,narazniky su dost ponicene,doskrabane a tam sa moc nedalo co robit.Kedze sa uz aj lak supal.Takze to pojde do laku nanovo.Stale este nie je lesticka,takze som sa snazil niektore skrabance dostat rucnym lestenim dole.Vela veci islo (pri metalize to ide lahsie),no na niektore trebalo lesticku.aj zrezat lak..ale to si necham na zimu uz.Auto bolo dost zanesene,hlavne na prahoch a dverach bolo kopa asfaltu alebo od gum.Takze som sa dost narobil,kym som lak ocistil calyom.Na fotke je vidiet,ako dopadol po ocisteni len strechy :D
Robota okolo auta mi celkovo trvala 13h,co je malo.Majitelka uz bola nedockava a chcela mat auto doma.
Zovnajsku som sa venoval nasledovne:
8h umyvania,cistenia laku,lestenia a nasledne konzervovanie sealantom a potom voskovanim.Som zvedavy,kolko to vydrzi v tejto kombinacii.
Dalsie 2h som sa venoval oknam a plastom okolo auta,pneu a 3h mi zabralo cistenie motora.Na to som asi najviac hrdy :)
Nechce sa mi sem upnut fotky,dlho to trva,tak davam link na FB album
www.facebook.com/miroslav.roth.1/media_s...29.1790002814&type=1

Auto je ciste,ochranene na nejaku dobu a majitelka isla domov vysmiata od ucha k uchu :)
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: autodetail.sk

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Funguje na Kunena fórum