Pridavam uz teda oficialne moju prvu takmer kompletnu pracu.
Po lete som toto auto dostal prvy krat,kde som ho dokladne poumval,ocistil lak a osetril.K tomu som dal dopucu aj motorovy priestor.Tento vikend som ho dostal do ruk znova,kde som sa laku povenoval dokladnejsie,aj s lestickou uz.
Auto bolo mierne spinave,co vyriesil sampon,s clayom som moc roboty nemal,ale s lestickou to uz bolo ine.Auto je sice japonec,predpokladal som ze lak bude makky,kde na niektorych miestach naozaj bol.Ale bol uz slovakmi striekane,zadne blatniky hlavne,kde to slo odost tazsie.
Nedavno som sa bavil s kamosom s australie,ze najhorsie je,ked po prelakovani,su skrabance pod lakom.Na tom povodnom.A tu som mal ten pripad.Bohuzial.
Na jednom aute som znicil stredny kotuc a makky ma tiez uz dost za sebou.V sobotu som spravil pol auta,kde som kotuc umyl,vysusil a v nedelu isiel dalej,no ten uz po chvilke mal dost a som rad,ze som to akotak dokoncil,lebo uz nechcel brat lak.Aspon teraz viem,ze treba mat do rezervy viac veci,lebo ak sa to znici skor ako ma,som nahrany.
Rad by som prijal od vas otazky a kritiku,co a ako sa dalo urobit,nech sa poucim.Isiel som do toho na 110% ale urcite poznate casove obmedzenie a v mojom pripade materialne.
Pouzite veci:
ChG. CitrusWash + Gloss 2x
Clay + lubrikant
Orbit. lesticka
menzerna kotuce
menzerna pasty
IPA
AG sealant 1x
vosk ChGxxx Hardcore Pastewax 2x
Na okna okena
plasty,tesnenia,gumy - ChG Newlook Trim gel
Pracovny cas na aute je 20H za 2 dni.V sobotu 12 a v nedelu 8.
plus.google.com/photos/10630511264007734...hkey=CMmem-ros8L0mQE