No asi sme si pri tomto rozpravani spomenuli viaceri na svoje zaciatky
Skusime poradit - na uvod jedna dobra rada

nevzdavaj to a snaz sa porozumiet suvislostiam medzi otackami /je nepodstatne kolko otacok sa skryva za tym cislom 1 2 3 4 5 .... 100

/ a pritlakom. to znamena pri akom otackovom cisle /nazvem to takto ludovo/ to nechava aky vysledok.
Co sa tyka prace samotnej - nie je ziadnou vynimkou ked s tvrdym padom potrebujes prebehnut lestene miesto 3-4 krat - to je celkom normalne - to znamena 3-4 krat si das pastu na kotuc a ides /nenechaj sa tym odradit/.
Otazka je preco si nebol spokojny?
Dalsia dobra rada - opaskuj si miesto - najlepsie na kapote 40X40 dajme tomu a skus si na nom rozne postupy a zvol najefektivnejsi, s ktorym dosiahnes najlepsie vysledky.
Dalsia rada - neponahlaj sa - skusaj
A v ziadnom pripade necakaj, ze to na prvykrat spravis profesionalne a lak bude celkom cisty

ked das na to 2-3 vrstvy vosku tak tie drobne veci co ti tam zostanu nebude skoro vobec vidiet
Ja osobne by som zacal nasledovne - P1 s tvrdym kotucom a stredynm pritlakom - 2 passy- kontrola. Podla vysledku by som spravil este jeden dva passy s P1 ak by nebola spokojnost. Podla toho co hovoris o lesticke, ze nedrzi otacky isiel by som kludne pri strednom pritlaku na cisla otacok 2 az 4.
Potom by som dal jemny kotuc a P2 a skusil by som dalsie 2 passy zase pri strednom tlaku a otacky na 4 uplne kludne.
Najlepsie by bolo foto aby sme vedeli poradit na com vlastne si.
Ako som uz spominal - RADA c 1. SKUSAJ, EXPERIMENTUJ!! iba tak najdes optimalny postup pre auto a lak na ktorom robis.