Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

TÉMA:

Re: Problem pred 13 rokmi 4 mesiacmi #1075

  • domestos
  • domestos-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • "dome"
  • Príspevky: 929
  • Získaných poďakovaní 596
a techniku samotneho lestenia s P1 si aku pouzil? myslim otacky, cas,pritlak,teplota... lebo sa mi nechce verit ze by P1ka nic nedosiahla....a teplotu si daku dosiahol? lebo je aj zname ze pokial nedosiahnes pracovnu teplotu tak nelestis.
....este nieje tak zle aby nemohlo byt horsie :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Re: Problem pred 13 rokmi 4 mesiacmi #1078

  • domestos
  • domestos-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • "dome"
  • Príspevky: 929
  • Získaných poďakovaní 596
ak este mas papiere alebo krabicu od tej lesticky tak tam by mala byt ta tabulka ze ktore cislo kolko kruti.
....este nieje tak zle aby nemohlo byt horsie :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Re: Problem pred 13 rokmi 4 mesiacmi #1079

  • luboro
  • luboro-ov Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Príspevky: 151
  • Získaných poďakovaní 18

detroitrock napísal: ... Po dokonceni som zistil ze to je na hovno takze som pouzil Sonus SFX Professional Applicator na jednu stranu P1 a na druhu P2. Po tomto lesteni mi tam neostali tie krasne pruhy od padu....

Rozumiem tomu správne, že Ti to ručne išlo lepšie ako leštičkou, alebo ako to mám chápať?

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Re: Problem pred 13 rokmi 4 mesiacmi #1082

No asi sme si pri tomto rozpravani spomenuli viaceri na svoje zaciatky :)

Skusime poradit - na uvod jedna dobra rada :) nevzdavaj to a snaz sa porozumiet suvislostiam medzi otackami /je nepodstatne kolko otacok sa skryva za tym cislom 1 2 3 4 5 .... 100 :) / a pritlakom. to znamena pri akom otackovom cisle /nazvem to takto ludovo/ to nechava aky vysledok.
Co sa tyka prace samotnej - nie je ziadnou vynimkou ked s tvrdym padom potrebujes prebehnut lestene miesto 3-4 krat - to je celkom normalne - to znamena 3-4 krat si das pastu na kotuc a ides /nenechaj sa tym odradit/.

Otazka je preco si nebol spokojny?

Dalsia dobra rada - opaskuj si miesto - najlepsie na kapote 40X40 dajme tomu a skus si na nom rozne postupy a zvol najefektivnejsi, s ktorym dosiahnes najlepsie vysledky.

Dalsia rada - neponahlaj sa - skusaj

A v ziadnom pripade necakaj, ze to na prvykrat spravis profesionalne a lak bude celkom cisty :) ked das na to 2-3 vrstvy vosku tak tie drobne veci co ti tam zostanu nebude skoro vobec vidiet

Ja osobne by som zacal nasledovne - P1 s tvrdym kotucom a stredynm pritlakom - 2 passy- kontrola. Podla vysledku by som spravil este jeden dva passy s P1 ak by nebola spokojnost. Podla toho co hovoris o lesticke, ze nedrzi otacky isiel by som kludne pri strednom pritlaku na cisla otacok 2 az 4.
Potom by som dal jemny kotuc a P2 a skusil by som dalsie 2 passy zase pri strednom tlaku a otacky na 4 uplne kludne.

Najlepsie by bolo foto aby sme vedeli poradit na com vlastne si.

Ako som uz spominal - RADA c 1. SKUSAJ, EXPERIMENTUJ!! iba tak najdes optimalny postup pre auto a lak na ktorom robis.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: JozeF

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Re: Problem pred 13 rokmi 4 mesiacmi #1087

Tie rotujuce veci co ti zostavaju sa volaju buffer trails a zbavis sa ich prave s P2.

Moja rada - trosku viac pritlacit a trooosku vyssie otacky - kontroluj si priebezne teplotu lesteneho miesta - ak na nom neudrzis ruku hned ako dolestis /take nechceme :) /tak moc tlacis alebo mas vysoke otacky.

Inak v principe biela nie je zla farba na zaciatok - sice na nej moc nevidis vlastny progres ale nie je na nej ani moc vidno ked ti nieco nevyjde ako by si chcel :)

A necakaj na bielej ziadne zazraky :)

A zase sa budem opakovat - skusaj a hraj sa s tym!

Na nejake 180mm synteticky pady s ovcieho runa hned zabudni!! S tym uz treba mat skusenosti a tie nechavaju najvacsie buffer trails. A pouzivaju sa na tvrde laky, a Corsa tvrdy lak nema.

Co sa tyka pohybu lesticky a to, ze ju je niekedy problem udrzat je prave to co spominam - skusaj a testuj. To, ze je ju niekedy problem udrzat je s casti problem, ze nedrzi otacky ale hlavne je to o dvoch veciach - nespravne kopirujes zaoblenie karoserie, mas moc alebo malo pasty na kotuci - pasta sa ti pocas jedneho dvoch passov "rozpadne" tak ako so mto pisal v tom prispevku a ak uz ides "nasucho" tak ti zacne lesticka skakat kadeako. Postupne ale zistis kedy mas prestat a tym predist takymto veciam

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Re: Problem pred 13 rokmi 4 mesiacmi #1091

a btw podla fotiek to je celkom slusny vysledok !!!

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Funguje na Kunena fórum