Netreba sa tých tvrdých a stredne tvrdých kotúčov od Menzerni báť. Treba si uvedomiť, že síce vždy reže kombinácia kotúča a pasty, ale smerodatnejšia je v tomto prípade pasta. Problem čierneho P150S kotúča je, že nedokáže aktivovať abrasívne vlastnosti Menzerna pást. Najlepšie je samozrejme vyskúšať sám, ale môžem povedať, že my tie pasty používame v podstate denno-denne bez akýchkoľvek problémov tak ako to odporúča Menzerna:
V podstate je vidno, že k 400 by si mal používať Lambs wool, alebo tvrdý kotúč, pre 2500 tvrdý (a my občas používame aj stredne tvrdý) kotúč a na 4000 stredne tvrdý. Čiže v podstate majú tiež 3 rôzne stupne kotúčov, akurát ich voľaju podľa svojej skutočnej (hmatateľnej) tvrdosti.
Peppi spravil pekný test a aj keď to možno z tých fotiek nieje až tak vidno, treba povedať, že SF4000 je finishovacia pasta, takže nejaké extrémne úbytky škrabancov sa nedá očakávať. Ak by si porovnal čierny a tvrdý (alebo aj stredne tvrdý) kotúč spolu s PF2500, tak by ten rozdiel bol o dosť väčší.
www.autodetail.sk/index.php?option=com_k...4&limitstart=40#9186
Ak by si mal naozaj problémy s SF4000 a stredným P150M kotúčom (jediné čo ma napadá sú extrémne mäkké laky a klavírna čierna), tak by som skôr odporúčal, prejisť na iný systém, napr. Rupes. My používame viaceré značky vrátane Menzerny, Rupes, 3M a momentálne sme prešli na SCHOLL Concepts a musím povedať, že sme s nimi nadmieru spokojní. Tu možno tiež stojí za zmienku, že aj SCHOLL používa veľmi tvrdé kotúče, pravdepodobne z rovnakého dôvodu ako Menzerna.
PS: ak nemáš na to podmienky, resp. sa ti nechce z každej pasty v kombinácií s každým kotúčom kupovať niečo iba na skúšku, tak dobehni k nám so svojím autom a radi ti požičiame na skúšku všetky produkty