Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA:

Gtechniq C2v3 pred 11 rokmi 3 mesiacmi #11782

píšou tam, že to lze používat jako drying aid - tím si jsem jistý (ředění je asi 1:5 nebo tak nějak /ale nejsem si jistý/)... a na exo v2 i na v1 to už pár lidí aplikovalo na DW.co.uk a nikdo si nestěžuje... já jsem to před měsícem (necelým) nanesl na C1 a naprostá pohodička... nebál bych se toho...
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: autodetail.sk, geroy

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Gtechniq C2v3 pred 11 rokmi 3 mesiacmi #11784

  • geroy
  • geroy-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308
Dík, som si myslel, že by to malo byt v poho, ale istota je gulomet :D
ešte jedna otázočka, píšeš, že si používal C1... aká bola práca s C1? Tažká, priemerná, ľahká?
Mám C1 doma spolu s EXOv2, ale čital som na DW "horror stories", že boli tam ľudia (aj profíci), ktorí mali problém s C1 v kombinácii s EXOv2 (po aplikácii sa im tvorili čmuhy aj napriek tomu, že dodržali časový odstup medzi C1 a EXOv2...minimálne 3 hod. max 12 hod., a bolo treba auto preleštiť). Teraz neviem, či na jar mám naniest na lak C1+EXOv2, alebo C1 na letné disky a EXOv2 na lak...
EXOv2 je možné naniesť aj samostatne na lak, že? Podľa toho čo som načítal, C1 má väčsiu odolnosť proti škrabancom (tomu až tak neverím :) a asi mne je to jedno, lebo aj tak bez aktívnej peny neumývam a aktívna pena dá 85% špiny dole a s rukavicou už umývam len tých zvyšných 15% špiny...., a EXOv2 má zas vynikajúci odvod vody a lesk a hĺbku...
hm... páni...ako by ste odporúčali?

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Gtechniq C2v3 pred 11 rokmi 3 mesiacmi #11785

jde o to, jak máš velké auto - já jsem na kiu ceed spotřeboval cca 15ml (takže možná by zůstalo i na disky) C1 a nikde se šmouhy netvořily... upřímně bych si jen vyřešil lepší světlo, když bych to dělal příště... měl jsem tam 2x500W halogen, 1x50W led a nakonec se mi to stejně dělalo nejlíp s čelovkou na běhání - ale jde taky o barvu - tahle písková je peklo na aplikaci C1...
já osobně bych natáhnul na auto C1 i Exo a na disky bych dal Poorboy's Wheel Sealant nebo třeba Colli nebo FK1000P...
jinak k té pěně - dneska jsem po pár měsících poprvé myl auta bez pěny a byl jsem úplně nešťastný... ti, co tvrdí, že pěna je na prd ji bu´d nikdy nezkusili a nebo udělali nějakou chybu pi používání...
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: autodetail.sk, geroy

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Gtechniq C2v3 pred 11 rokmi 3 mesiacmi #11788

  • geroy
  • geroy-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308
Na kolesá mám Chemical Guys Wheel Guard... ale neviem..., nie som extra spokojný s týmto produktom. Na bokoch odvod vody funguje max. 1 mesiac... a na vnútrajšku po prvom umývaní je preč...
Colli mám tiež 915 aj 476s, ale neskúšal som to na disky...mám aj opti seal + car wax... + ešte veľmi veľa LSP... ale najlepšie boli Colli476s + 915 a...3M PERFOMANCE FINISH... a osobne si myslím, že je to najlepší produkt čo sa týka ceny/kvality. Najväcšie sklamanie bolo pre mňa Wolf's Body Wrap...
Ked si minul na Ceed 15ml, tak 30 ml bohato mi bude stacit na cele auto.
Ale radsej by som chcel dat C1 na kolesa hlavne kvôli dlhej životnosti, tam by som fakt vedel otestovat "anti-scratch" vlastnosti (keď fakt má). Moje letné disky majú dosť mäkký čierny lak, práve kvôli tomu som rozmýšlal tak, že na disky C1 a na celé auto čisto len EXOv2, a ako "drying aid" riedenú C2-ku po umývaní na lak a na disky tiež. Alebo opačne? C1 radšej na lak auta a EXOv2 na disky? Bojím sa, že mi ostanú čmuhy po kombinácii týchto produktov(o čom som písal vyššie)... lebo na samotné produkty nehovorili nič zlé, len pri kombinácii. Na jar viac ako jeden víkend (Sobotu + nedelu) mať nebudem. Bude treba umývať, clayovať, vyleštiť resp. lepšie povedané vyčistiť lak s P2, lebo lak mám v 90%-nom stave, a keby tam ostali čmuhy tak neviem kedy by som to vedel napraviť....

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Gtechniq C2v3 pred 11 rokmi 3 mesiacmi #11789

i to by byla varianta... já teď mám na dvou kolech FK1000P a na zbylých dvou kolech mám ten poorboy's, tak uvidím, mám v plánu na autosalonu si koupit ještě SV autobahn, tak bych udělal nějaký komplet testík...
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: geroy

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od velkovevodalix.

Gtechniq C2v3 pred 11 rokmi 3 mesiacmi #11790

  • geroy
  • geroy-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308
potom poreferuj, že ako sú na tom FK1000P a PB Wheel sealant, ktorý produkt bude na tom lepšie.

Včera som spravil menší test LSP na firemnom aute (predná kapota) budem referovať v téme, keď bude koniec testu. Fotky žiaľ nemám, nemal som na to toľko času a už bola aj tma...
Lak bol vyčistený ručne s čističom laku a potom IPA wipedown...
Testované produkty sú:
- 3M Performance Finish
- Wolfs Chemicals Body Wrap
- Wolfs Chemicals Hard Body
- Optimum Opti-seal
- Optimum Car Wax
- Sonax Brilliant Shine Detailer
- Collinite 915
- Collinite 476s
- Poorboys Natty's Red paste Wax
Som zvedavý na výdrž :)
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: domestos, velkovevodalix

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Funguje na Kunena fórum