Toto auto nas doteraz asi najviac "vytrapilo". Ani nie tak stavom v akom prislo ako skor javom, ktory sa v odbornej terminologii nazyva "Sticky Paint".
V zasade sa jedna o to, ze z nejakych zatial neznamych pricin je lak absolutne tvrdy, pri lesteni vznikaju hologramy a lak zostava na niektorych miestach skor sedy/matny ako leskly....
Detroit tu podal naozaj heroicky vykon a nakoniec sa dopracoval ku kombinacii pasty, padu a otacok, ktora ako tak "hrala". Takisto sme na "auto" po prvom dni boja "zautocili" s novou masinou Rupes BigFoot /big thanks to SPX/. K tejto masine asi tolko - cital som zopar recenzii, kde ju ospevovali aj recenzie kde ju porovnavali s obdobnou vecou od Flexu. Kedze som s nou druhy den robil len ja a to na dvoch autach tak mozem zodpovedne povedat, ze je to najlepsia vec s DA-cok s akou som sa stretol a Flex sa nechyta ani nahodou... Samozrejme, ze nepatri do ruk zaciatocnikov, ale ked ju chyti do ruk niekto kto uz ma co to za sebou trosku sa s nou "pohra" a pochopi ako funguje tak je absolutne top tak pri rezani ako aj pri finisi. Uz pri rezani nenechava ziadne stopy a finis je s nou v podstate zalezitost 1-2 hodin na cele auto. Anomalie laku typu "Sticky Paint" celkom "ignoruje" co ma absolutne prekvapilo. Taktiez netrpi dalsou vecou co sa o vsetkych ostatnych DA/orbit lestickach povedat neda - a to, ze nedokaze spravit rovnako "leskly" finis ako rotacka.
Myslim si ze moja tvrdenia potvrdi aj Detroit, ktory s nou pracoval hned dalsi den na inom aute, resp. v ten isty den na predmetnom vozitku
A teraz ku konkretnej korekcii - zakaznik prisiel na dvojstupnove lestenie - cize najhlbsie skrabance boli korigovane nie odstranenim ale "zahladenim", cize zmiernenim hran. Pre zaujimavost aj ked to mozno nie je "profesionalne" treba doplnit, ze auto bolo lestene cca. 3-4 mesiace predtym a "bolo pekne zhruba dva tyzdne do prveho dazda", potom vyliezli vsetky "slniecka" a swirls naspat.... No comment...
K postupu prac:
Auto preslo standardnym procesom - oplach - pena - oplach - dvojvedrova metoda - ValetPro Advance Snow Foam, Koncentrovany White Satin od Wolfov
- Iron X - disky kolies
- clay - Bilt Hamber AutoCaly Soft - cim viac s nim robim tym viac sa mi paci

- pena - oplach - susenie
- Detroit potom presiel vsetkymi znamymi padmi a pastami /a to neprehanam/ - nakoniec na rezanie vyhral penovy pad od CHG - HexLogic a Menzerna FG400 - aj ked za cenu "brutalnych" hologramov...
- neskor ako prisiel na scenu BigFoot tak sme pouzili na rezanie ako aj finis ich vlastne pady aj pasty + Menzerna FS2500 - nechcem tu pisat presne ake a ako sme ich pouzili - predsa len islo o nestandardny lak a stale sme v procese testovania masiny aj dodavanych padov a past - v kazdom pripade ich "najtvrdia" pasta robi hodne dobre veci aj na rotacke a nejaky FC plus nema sancu... /je to len moj nazor a kludne mi tu ktokolvek moze oponovat

/
- nasledoval IPA "wipeout"
- na zaver bol aplikovany BodyWrap od Wolfov - z nasich skusenosti - BW je menej haklivy na povrch na ktory je aplikovany a preto sme sa rozhodli ho "uprednostnit" pred HardBody
To by bolo hadam vsetko a prejdime na foto pred /este pre doplnenie - nakolko sa jednalo o extremny lak tak sme fotili so vsetkym co sme mali a fotky samozrejme nie su nijako upravovane a bohuzial ani nijako zoradene/:
Foto pocas /alebo ked chceme po anglicky - during the process

/ treba povedat, ze fotky nie su nijako organizovane nakolko na to nie je cas.
A vysledok /toto uz fotil Turbo - nas "dvorny" fotograf - a povedzme si, ze zatial a to "bez urazky" patri jednoznacne k najlepsim na Slovenskej detailingovej scene/:
Na videu sa pracuje - video ukaze najlepsie co a ako ...
v kazdom pripade velka vdaka patri SPX-ovi, ktory nas zase raz podrzal, Turbovi, ktory si nasiel cas a prisiel aj ked v neskorsich vecernych hodinach aby zdokumentoval tento nas nelahky "boj", Detroitovi za jeho vydrz a tvrdu pracu. Sam si dakovat nebudem
Comments are welcome - ako vzdy