Tak zase nieco na profi temu. Trosku sme sa vyhrali s Mercedesom ML 320CDI. Lak vo velmi zachovalom stave - neburane - akurat dost biedne udrziavane.
Vozidlo preslo kompletnym umytim - aktivna pena - oplach - degreaser - oplach - dve vedra - oplach - osusenie.
Valet Pro PH Neutral Snow Foam - aktivna pena
Surfex HD All Purpose Cleaner/Degreaser - degreaser
CG CitrusWash+Gloss - sampon
WM1 Merino Fine Wool Wash Mitt - rukavica na umyvanie
Veľká osuška z mikrovlákna - susenie
Clay-ovanie bolo spachane s Clay - Fine grade od Wolf's Chemicals - je to jemny clay, setrny k laku a pri danom stave laku dostatocne ucinny.
Nasledovalo odstranenie skrabancov - lak bol vo velmi slusnom stave, napriek tomu to nebolo az take jednoduche, nakolko MB maju pomerne tvrdy lak. Nasledoval polishing az do stavu, aky je vidiet na fotkach a videu.
P1 Nanocomposite Polish - rezanie laku
Cpr1 HotSwap Cutting Pad 150mm/6' - wool pad
P2 Hologram Removing Polish - lestenie + my si do toho miesame este vlastne veci, ale to uz je na inu temu /na obycajne dolestenie postacuje P2 aj samotna/
Fpr1 HotSwap Finishing Pad 160mm/6.5' - kotuc na lestenie
MF1 Microfibre Buff Cloth - utierka na zotieranie zvyskov po rezani a lesteni - jedna z najlepsich s akymi sme sa doteraz stretli - absolutne dobra aj na buffovanie /to len tak pre zaujimavost

/
Pred nanasanim pre-wax produktu bolo vozidlo umyte aktivnou penou, osusene a osetrene IPA /isopropyl alkoholom/ pre dosiahnutie najlepsej moznej cistoty povrchu laku.
Ako pre-wax bol pouzity Dodo Juice – Lime Prime Lite pre-wax cleanser.
Ako vosk bol zvoleny majitelom Zymol Concours Carnauba Wax pre jeho vysoky odlesk s mokrou charakteristikou - aplikovany v dvoch vrstvach.
Pneumatiky osetrene neboli, nakolko majitel ich chce v dohladnej dobe vymenit.
Interier bol komplet ocisteny a osetreny - takisto aj jeho kozene prvky a alcantrove sedadla - ako APC bol pouzity Surfex HD, plastove casti boli osetrene Aerospace 303, na kozene casti boli pouzite produkty od Gliptone a to na cistenie ako aj osetrenie.
A teraz zopar fotiek - z realizacie ich nie je moc - fotograf sa flakal
Potom nasledovalo clayovanie, lestenie a vsetky uz spominane veci - a fotograf sa flakal
Vysledok:
Na vozdilo boli taktiez aplikovane tzv. tekute stierace alebo G1 od GTechniqu.
Tolko fotky.
Video, na ktorom je vidiet rozdiel medzi beznymi voskami a voskom za niekolko sto eur - hlavne po vytvrdnuti.