MJ, ak ku mne pride zakaznik, ci uz sused alebo niekto z fora, ci z okolitého mesta, tak neriadim sa podla toho kolko ja mam v peniazenke, ale zakaznik ako majitel by mal o tom pouvažovat čo vlastne chce dosiahnut na vlastnom aute. Hrdza, asfalt a všetko možneho čo sa pozbiera na aute, treba určit hned pri prehliadke auta. Množstvo plastov v exteriéri na čo treba viac pasky od 3M v hodnoto ja neviem čo stoji 3 niečo. Také drobnosti treba hned zrátat, a nie sledovat vlastnú peniženku, vlastnú ochotu, vlastné produkty.
Potom možeš v klude pracovat, potom bude vyzledok aky ma byt. A ešte niečo by som rád dodal k hore uvedenim témam. Že hlina bola čierna hned po prvom tahu. Ak zistim že do clay-u sa zachitavaju ine, neželané veci, tak opakujem alebo napravim predošli proces.
A ešte doležitejšie je to, a to som vela krát zaregistroval, ked ludia..nie detailista...sa snaži s kotučom a pastami odstranit to čo tam vobec nemá čo robit. Kotuče majú zbierat pastu, prach od pasty a tak. Akonáhele zistim, že došlo k zmene, zastanem a budme to riešit.
Vela ludi tlači na mna, a myslim že na Nás každého, či je to detailsta či le hobby domaci uživatel. Ja osobne nepustim z toho. Včera som mal naposledy telefonat ked znovu ma vyzvali aby som sa k tomu vijadril, kolko by to mohlo stát. Už asi 10 krát. Znovu som mu dal vedomie, nech si pozre kotuče od 3M na nete, pasty od nich, šmirgel za 1,30 a tak dalej. A potom si uvedomi aj on, že jeho prestava je inde. Že niekedy samotné kotuče su v cene 50-60 eur.
Mj s tym vynecham urćité kroky si myslel na jednokrokovu korekciu laku?..Ved som pisal že postup je rovnaky ako keby sa robilo 3 č idkonca 4 stupnové. Hrdza, asfalt, smola..vśetko musi preč. Nie je možné vynechat niečo, už by to išlo na úkor priamo pri korekcii bez debaty o tom, kolko krokové by to bolo.