2AD:
Pekne napísane a so všetkým musím samozrejme prakticky súhlasiť. Ovšem keramiku som navrhol z toho dôvodu, že spomínal, že si to nebude robiť sám. Pokiaľ človek býva v byte a nemá si približovadlo ani kde umyť, asi ťažko ho bude ešte čistiť, leštiť a nedajbože ešte aplikovať keramiku. Ja si myslím, že auto, ktoré je denne v prevádzke /ak je, neviem/ a nie je priestor na to, kde by sa dalo venovať údržbe, tak myslim, že by voľba keramiky bola vcelku vhodnou alternativou. V prípade zvýraznenia efektu je možné ešte aplikovať vrstvu vosku, aj keď výsledok nebude taký, ako keby sa vrstva vosku aplikovala samostatne. Je jasné, že všetko má svoje pre a proti. Avšak treba zvážiť to, ako často a kde sa bude autiak používať. Taktiež aj to, ako často som schopný autu poskytnúť údržbu. Áno, je ju pomerne pracné v prípade potreby odstrániť, to je podľa mňa asi jedno z najväčšich mínusov produktov tohto typu.
Nie je to tak, že sa snažím niekomu nanútiť silno keramiku. Iba zvažujem, čo by sa hodilo pre daný typ prevádzky najviac. Vždy je tu ešte možnosť syntetiky, alebo aj vosku..to všetko ale závisí od prevádzky vozidla, podľa môjho názoru
Každopádne, podľa mňa je vždy lepšie mať lak dôkladne vyčistený a chranený aspoň nejako, ako nijako. V tom sa zhodneme asi všetci
2peppi:
AD určite nechcel selektovať ľudí na schopných a menej schopných, len jednoducho pri aplikácií keramiky potrebuješ predsa trošku iné podmienky na aplikáciu, ako napr. v prípade vosku, alebo sealantu. To tázateľ nemá.
Ostatne, či reklama zabúda na všetko ostatné, alebo nie, je mne osobne jedno. Mne a vlastne všetkým nám ide o výsledok a konkrétne vlastnosti. Mám rád jak vosky, syntetiku, tak si svoje miesto u mňa našla aj keramika, lebo jednoducho ponúka niečo iné. Ale úprimne, zo všetkého najviac mám najradšej vosky, skutočne

ale na firemné auto v dennej prevádzke by som si ho pravdepodobne nedal. Taktiež ani na zimu nie. Jedine v kombinácií so syntetikou, ale zase načo, keď kvalitná syntetika zimu prečká bez väčších problémov.
Teraz som si neni uplne istý, ako to myslíš s úvahou, kde boli vosky pred desiatkami rokov dozadu. Vlastnosťami alebo marketingom?
Každopádne, toto posúdiť neviem, toľko desiatok rokov zase na konte nemám
2e1
Čo sa týka wapkovania, tak vo všeobecnosti by som spomenul 2 také dôležitejšie zásady. V prvom rade bohate ti stači tlak do 120 bar. Keď má wapka viac, je to len dobre, potom si ho treba len naregulovať. A v druhom rade netlačiť vodu kolmo na lak, ale snažiť sa vždy z uhla, 30 - 60 stupňov