Ahojte,
nasiel som velmi dobre video, kde jeden pan porovnava:
-DeWalt rotacnu lesticku
-Flex VRG lesticku
-Cyclo DA lesticku (podobne ako DAS6 len ma 2 "lestiace taniere")
Je to sice po anglicky, ale v dnesnom svete nevidim v tom ziadny problem. Z videa budete vidiet, ze aj ked masiny date do extremov, aj vtedy mate co robit, aby ste s tym poskodili lak. Na konci videa je evidentne, ked držal DA leštičku cyclo (podobne ako DAS6) na jednom mieste 2 minuty neubral z laku "nic", avsak s ostatnymi lestickami ano a dost markantne! Tieto testy robil s najtvrdsim kotucom s najvyssim rezacim ucinkom s Meguiars 105 brusnou pastou, ktora tiez ma najvyssi rezaci ucinok a predsa s cyclo (podobna masina ako DAS6) ani s touto kombinacou neubral z laku, maximalne 0,5 micron (ale stroj to nevedel odmerat, cize prakticky skoro mozno povedat, ze "neubral nic" z laku a to pocas 2 min. na jednom mieste v kuse najtvrdsim padom s najhrubsou pastou)! Samozrejme s triezvym rozumum to ani jeden z nas by to nespravil. Z tohoto mi jednoznacne vyplyva ze s DA lestickami bez nuteneho pohybu mozeme lestit hocikolko bez odstranenia z laku, nakolko s najhrubsou pastou s najtvrdsim padom neodstranil ziadne odmeratelne mnozstvo z laku pocas 2 min na tom istom mieste.
Cize s lestickami DAS6 a pod., ktore niesu s nutenym pohybom """mozete lestit kazdy den pocas 20 rokov s najhrubsimi pastami a s najtvrdsimi kotucmi""" ani vtedy neodstranite vrchny lak z auta

!