Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma
  • Strana:
  • 1
  • 2

TÉMA:

Vseobecne rady zaciatocnikom pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5324

Väčšina povrchových chýb laku, kruhové škrabance, náhodné škrabance, vznikajú počas umývacieho procesu dôsledkom pohybu nečistôt po povrchu laku. Pri používaní vhodných umývacích techník a produktov, dokážeme toto riziko minimalizovať, avšak nikdy nie úplne vylúčiť. Odporúčam umývat auto len vetdy keď je to nutné pre dobrý vzhľad auta.

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Vseobecne rady zaciatocnikom pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5328

  • PeterK
  • PeterK-ov Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Príspevky: 91
  • Získaných poďakovaní 22
peppi, pises ze umyt auto ked je to nutne...

a co je lahsie,podla teba, umyvat auto ked je malo spinave, zaprasene prachom, alebo ked je tam prach, spina, od much zanesene,a do toho XY inych veci, a do toho 5 krat oprsane,a umyvat napr.kazde 2-3 mesiace ? Ked ide tento sajrajd omnoho inak dole, ako ked je umyvane v kratsich intervaloch ?

Je to len otazka ohladom umyvania, ziadna narazka :)
PeterK

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od PeterK.

Vseobecne rady zaciatocnikom pred 12 rokmi 8 mesiacmi #5330

V definicii procesu umývania presne je určené kedy treba a kedy netreba vozidlo umyt. Ak si detailstom, je to na tebe, kedy a ktorý druh umyvania si zvolit. Pokusim dat priklad. Rozdiel medzi lahikom, majitelom auta, ktory navštivi tvoju garáž je, že ty máš uplne iné vymoženosti, prostriedky, priestory a nie v poslednom rade metodiku ako každy iný bežný použivatel, ktorý má potrebu využit tvoje služby.
Odpoved na tvoju otázku, čo je lahšie podla mna? Ja osobne rozlišujem tri stupne resp. druhy procesu čistenie a odstranovanie správne povedané- voľne viazaných povrch znečistujúcich látok z povlaku.
Ked je na tom prach: Každy vie, že najhaklivejšie sú tmavé laky auta a to nie len čierna farba. V tom pripade nie len praktizujem ale aj doporučujem použit detailingový spray. Nie je jedno, ktorý použiješ a určite vieš, nie jedno ako použiješ.
Ked je na tom zažratá špina: Vela ludi si mysli, že treba spravit oplach s čistou vodou pred tým ,ako nanesieš saponát na povrch. Ja to tak nerobim. Vytvori sa film medzi špinou napriklad bahnom a saponátom, alebo medzi lakom auta a samponamtom. Okrem toho dochadza do istej miery k riadeniu saponatu prostrednictvom vody. Takže aktivna pena ako pred mytie a nikdy pod tlakom a potom kvalitny šampon. Popripade občas pouźivam aj IronX vo forme gélu. Takže aj tri krát mytie a oplach ak je to potrebné. Ale hovorime a hrubej špine.
Ked auto ide na korekciu: Snažim sa odstranit všetok nečistot, ktoré len dokážem prostrednictvom saponátu, gélu, exteriérove čističa, hliny atd. Viac menej bez ohladu na to,či narobim nejaké nahodné mikroškrabance či nie.

Odporúčam umývat auto len vetdy keď je to nutné pre dobrý vzhľad auta, nie však častejsie ako raz za týždeň.



Chcel by som doložit aktuálne foto týždna pre mna, súvisiace s tematou. Gastrofest 2012, Komoča bay. Here you are :-)
Prílohy:
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: PeterK

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od CarDetailing.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Funguje na Kunena fórum