Ahojte,
už nejaký čas sledujem toto AD fórum, prečítal som si rôzne zaujímavé a poučné príspevky, články a rady. Ale až teraz som sa registroval, takže som tu úplné ucho a nepredpokladám svoj profesný vývoj do budúcna ako autodetailer. Aj keď všetko okolo áut je pre mňa vzrušujúce, mám vlastný business. Čiže všetky moje otázky, prosby, či príspevky budú čisto amatérske. A vlastne starostlivosť o vlastné ma privádza sem.
Momentálne vlastním BMW E61 (farba metalízy na foto v prílohe) a keďže už má čo-to za sebou, tak ho postupne, podľa toho ako mi to dovolí čas a okolnosti, rozmaznávam. Postupne a opatrne skúšam opravovať škrabance a ďobky na laku a jeho obnovu, taktiež chrómové lišty, gumené tesnenia, sklá atď...
K tomuto som zatiaľ zakúpil následovné:
- CG All Purpose Cleaner
- CG Maxi Suds II shampoo
- DJ clay + lubricant
- 3M Trizact P3000 kotuce
- 3M Ultrafina Perfect-it III leštiaca pasta
- CG XXX Hard Core Paste Wax
Z množstva prečítaného o leštení, voskovaní atď som pochopil, že mi ešte kopec vecí chýba tak rozpíšem, čo si myslím, že ešte potrebujem:
- 3M Fast CUT Perfect-it III na zbrúsenie silnejších škrabancov
- 3M Extra fine Perfect-it III na preleštenie po Trizacte P3000
- CG Vertua Bond 408 pre najjemnejšie doleštenie a vyčistenie laku po leštení, pred voskovaním
Je tento výber aspoň naoko vporiadku? Alebo nejaké zásadné nezrovnalosti tam sú?
Na lokálnu opravu škrabancov nie je náhodou vhodnejšie použiť napr. AG Paint Renovator, v mojom prípade ak by som mal tú 3M sadu na leštenie?
Jetseal 109 od CG v tejto kombinácii má význam použiť? Ak áno v ktorom kroku?
Ak použijem abrazívny čistič od CA Vertua Bond 408 má význam použiť ešte niečo iné (napr. Prime Lime Lite od DJ) pred aplikáciou spomínaného vosku od CG?
Nie som si úplne istý, či otázku kladiem v správnej sekcii/téme, ak nie prosím presunúť.
Inak vopred ďakujem za fundované odpovede.
Martin