Scooby wrote :Mám otázku ako sa dá spraviť dobre jednostupňové leštenie?Mne osobne sa to nezdá aby to zostalo bez stôp po leštičke.Samozrejme bavíme sa o poškodenom laku bežným neznalým užívaním. Bežne to vidím že to firmy robia ako aj obrázky su pekné ale to sa dá nafotiť tak aby nedostatky boli viditeľné.Má niekto stým skúsenosti poprípade akou pastou a kotúčom sa to dá spraviť dobre?
autodetail.sk wrote :Teoreticky s DA lestickami ale zazraky to urcite nebudu.... taketo nieco sa da skor robit na autach kde je potrebna len minimalna korekcia. My taketo sluzby v kratkej dobe stiahneme z ponuky, pretoze sa to tak trosku krizuje s ideou detailingu ako takeho podla nas teda aspon.
Ono je skor forma alebo volba človeka, v tomto pripade nemožme hovorit o detailistu a aj keby tak nemoźme hovorit o detailingu, ako to AD uvideol. Pristup k takému kroku korekcie laku je rovnaká ako pri ostatných dvoj či troj krokovych. Zásadná zmena ktorú takýto krok dokáže spravit je oživenie laku.
Nejedná sa konkrétne o korekciu, aj ked isté množstvo škrabancov, hologramov zmyzne. Pravdaže v jednom kroku sa nedá odstránit všetky možné chyby v povlaku, preto viac menej sa použiva abrazivnejšia pasta s tvrdým kotučom na náhodné , hlbšie škrabance, ktoré by mohlo zdegradovat kvalitu práce. Naprike použitiu inej pasty, iného kotúča vždy budeme hovorit o jednom kroku.
Ja osobne použivam s velkou oblubou pastu od CarPro s názvom Fixer. Nezanecháva hologramy, nejaké iné stopy, použiva sa zo stredne tvrdým kotučom.
Ešte čo je velmi doležité je tvrdost laku. Jednoznačne sa použiva ma makké laky. Na staršie vozidlá, kde je hodnota auta na nižšej, skor požadovanje urovni tejto korekcie. Dokladám foto čo jednokroková pasta dokáže ak sa to použiva na spravnom laku.