Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA:

White Golf VI by Michal666 pred 11 rokmi 11 mesiacmi #9130

  • spx
  • spx-ov Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Príspevky: 280
  • Získaných poďakovaní 220
Ja som neni ziadne studio ... viem neake veci a poznam volaco a mam svoj nazor, i ked mam blizsie k AD ako vacsina z nas tu.

Michal, somzrejme super pracicka.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: Michal666

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od spx.

White Golf VI by Michal666 pred 11 rokmi 11 mesiacmi #9135

....faktom zostáva, že SF4000 a čierny kotúč spolu nefungujú, či už na tvrdom, alebo mäkkom laku.


Ako je potom možne že čierny kotuč je zvaný ako finishing pad- that means you get a pad that is guaranteed to finish with a brilliant high gloss and a pad that offers superior performance.
Preštudoval od Vás niekto tie linky ktoré tu boli nahodené? Ved Menzerna uvádza tri úrovne a tri farby padov. Treti v poradi ako soft je uvedený black one. To že sa to použiva aj ako wax pad nie je podstatná pri korekcii laku, v tom pripade sa jedná o proces ochrana povlaku.
Áno viem že pasta s čislom 4000 má rezacie schopnosti. Konečná fáza rezania laku spočiva v tom, aby sme odstranili čo najvatšie množstvo takz. škrabancov, čo pasty ako negativny učinok vyvolali.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: spx, G.ProDetail

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od CarDetailing.

White Golf VI by Michal666 pred 11 rokmi 11 mesiacmi #9136

peppi napísal: ....faktom zostáva, že SF4000 a čierny kotúč spolu nefungujú, či už na tvrdom, alebo mäkkom laku.


Ako je potom možne že čierny kotuč je zvaný ako finishing pad- that means you get a pad that is guaranteed to finish with a brilliant high gloss and a pad that offers superior performance.
Preštudoval od Vás niekto tie linky ktoré tu boli nahodené? Ved Menzerna uvádza tri úrovne a tri farby padov. Treti v poradi ako soft je uvedený black one. To že sa to použiva aj ako wax pad nie je podstatná pri korekcii laku, v tom pripade sa jedná o proces ochrana povlaku.
Áno viem že pasta s čislom 4000 má rezacie schopnosti. Konečná fáza rezania laku spočiva v tom, aby sme odstranili čo najvatšie množstvo takz. škrabancov, čo pasty ako negativny učinok vyvolali.


Práve to je to zaujímavé, menzerna ten pad nevolá "finishing pad", minimálne na ích stránke to nikde nenajdeš. U ních sa to volá P150S - mäkký čierny kotúč určený na aplikáciu voskov, sealentov a podobných záležitosti.

A k preštudovaniu dám do pozornosti:




Ešte keby náhodou niekto tvrdil, že som to dal vo photoshope dokopy :)
www.menzerna.com/uploads/media/FlyerPads_E.pdf

Je mi ľúto ak to niekto pochopil ako flame-war, chcel som iba poradiť, to je všetko.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: peter64, CarDetailing

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od Royal Garage.

White Golf VI by Michal666 pred 11 rokmi 11 mesiacmi #9138

Royal

..ak to takto potvrdime, tym padom Menzerna neponúka na najvyšsiu úroven korekcie laku žiadny pad len stredný kotuč? Nemá v ponuke finishing pad?...aleeeeee

Sám dobre vieš, že obyčajne skutočnost sa liši od uvedených hodnot podla vyrobcu či danej stránky. Neverim že dokáže niekto z linky dat dole pastu, ktorá vyhovuje každému typu laku, každej mašinke, do každého počasia...Tym pádom by sa malo vyrábat zvlášt pasta aj kotuče na makke laky..pre francuzke auta. Pasty a kotúče pre nemecké keramické laky..atd.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: autodetail.sk

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od CarDetailing.

White Golf VI by Michal666 pred 11 rokmi 11 mesiacmi #9139

peppi napísal: Royal

..ak to takto potvrdime, tym padom Menzerna neponúka na najvyšsiu úroven korekcie laku žiadny pad len stredný kotuč? Nemá v ponuke finishing pad?...aleeeeee

Sám dobre vieš, že obyčajne skutočnost sa liši od uvedených hodnot podla vyrobcu či danje stránky. Neverim že dokáže niekto z linky dat dole pastu, ktorá vyhovuje každému typu laku, každej mašinke, do každého počasia...Tym pádom by sa malo vyrábat zvlášt pasta aj kotuče na makke laky..pre francuzke auta. Pasty a kotúče pre nemecké keramické laky..atd.


To je už drúha vec peppi, my sme sa skôr bavili o tom, či SF4000 funguje, alebo nefunguje s čiernym "finishovacím" (P150S) padom. A prišli sme na to, že nefunguje. Na SF4000 je potrebný žltý stredne tvrdý (P150M) kotúč, alebo k tomu adekvátna alternatíva.

A to, že sa na finish používa stredne tvrdý pad zase neznamená, že nerobia "najvyššiu úroveň korekcie".


Ospravedlňujem sa Michalovi, že sme išli takto od témy, ale ako je vidieť, existuje ešte veľa nedorozumení v tom na čo je, ktorý kotúč a práve preto som chcel poradiť. Rád sa pobavím na túto tému ďalej, prečo čierny kotúč nevie aktivovať túto pastu, ale v téme na to určenej.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: CarDetailing

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od Royal Garage.

White Golf VI by Michal666 pred 11 rokmi 11 mesiacmi #9140

Volba pasty s čislom 4000 bola vyvinutá na finish. Jedná sa o velmi jemnú brúsnu pastu, ktorá dodáva laku, hlavne na tmavých odtienoch briliantný lesk, ako žiadna iná pasta (magic Menzerna). Na tento účel je ako stvorený čierny kotuč, jemná už len na dotyk, šetrný k povlaku.
Volba stredného kotuča stráca na kvalite pasty s čislom 4000, jednoznačne. Nie je možné aby tá jemnost sa prejavila prostrednictvom polo-tvrdého kotúča.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: G.ProDetail

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Funguje na Kunena fórum