Pekný večer všetkým...
Chcem sa podeliť s mojou poslednou prácou ktorou bol Trabant 601 z roku 1972.
Trabant kúpil môj známy - veteránista vo veľmi dobrom stave od starého pána ktorý bol prvý majiteľ a o auto sa veľmi dobre staral. Vďaka tomu sa tento socialistický sen dochoval v celkom peknom stave.Ani garážovanie a opatera však nezabránila "dokonalému" laku aby zoxidoval a kompletne zmatnel. Cieľom mojej práce nebola kompletná korekcia, tá by u auta v tomto stave nebola ani možná. Mojou úlohou bolo odstrániť oxidáciu a navrátiť tak tomuto duroplastovému skvostu niekdajší lesk.
Pôvodný stav
Po klasickom umytí dvojvedrom prišiel rad na clay BH ktorý spolu s nánosmi kontaminácie odstránil aj veľkú porciu kriedovitého povlaku.
Nasledovalo leštenie, po skúšaní viacerých kombinácií pást a padov som skončil pri Gtechniq P1. Použiť totiž akúkoľvek inú pastu alebo viac krokov by bolo zbytočné.
50:50
Pár záberov po leštení a aplikácii Colli 476s.
Výsledok bol asi maximum čo sa z tohto laku dalo dostať. Zaujímavou skúsenosťou bola aj práca s duroplastom ktorý sa neskutočne rýchlo zahrieval a pasty na ňom takmer horeli. Aj vďaka tomu som musel postupovať veľmi pomaly a toto malé autíčko mi zabralo celý deň.