Ja len doplnim ze s tym mame tiez nejake skusenosti - nakoniec je tam post s opravou zadneho kufra na bmw.
Chcel by som upozornit ze toto je aj v domacich podmienkach praca pre cloveka ktory vie co robi!!!!! Z vlastnej skusenosti mozem povedat ze som dosral zopar takychto miest od kamienkov kym som sa dopracoval k aspon pozeratelnemu vysledku
Zopar doporuceni - velmi zalezi od toho ako vam namiesaju farbu - o tom vie najlepsie Detroit - pri metalickych farbach je dost dolezite aj mnozstvo metalickych zrn napr. Ak vam dotycny co miesa farbu netrafi odtien /co nie je az taky problem netrafit/ mozete sa s tym trapit kolko chcete a bude to vidiet stale....
Dalsia vec je smirglovanie - pri tomto plati pravidlo radsej pomaly ako to posrat

postup je od 2000 mokreho smirgla s ktorym dostaneme smirglovane miesto do roviny cez 2500 s ktorym to zjemnime az po 3000 s ktorym finisujeme. Nie je jednoduche odhadnut kedy uz 2000 nie je potrebna a mozme prejst na 2500 atd... ak prejdeme na jemnejsi smirgel skor hrozi ze miesto nebude zarovnane - ako prilis neskoro hrozi ze si odsmirglujeme nielen novo naneseny lak na opravovane miesto ale aj lak povodny z okolia tohto miesta...
Dufam, ze som pripadnych nadsencov dostatocne odradil od zdevastovania vlastneho auta a ze pochopili ze je lepsie si to skusit treningovo napr. na aute ktore ide do lakovne tak ci tak...
Este jedna vec - je lepsie pouzivat male a tvrde podlozky na smirgle - makke podlozky napr. od Mequiar'su /mame ich tusim v e-shope/ su urcene na korekciu vacsich ploch, resp. odstranovanie hlbsich skrabancov, nedostatkov po lakovani celych dielov, pomarancovej kory atd... napr. 3M vyraba na toto specialne male smirgle integrovane aj s podlozkou