takze ideme na to zase len sedlackym rozumom
wet look alebo aj mokry vzhlad

je vysledkom toho ako vosk/seallant kopiruje povrch - v danom pripade zjemnuje az potlaca kontury, resp hrany na karoserii - ciastocne je to sposobene tym, ze ma tendenciu pri nanasani zostavat v okoli hran a ciastocne je to sposobene vysokou schopnostou reflexie/ odrazania svetla - preto pri mnohych hlavne bocnych fotografiach je dost tazko odhadnut aka je vlastne farba vozidla....
lesk voskov/seallantov sposobuju zase dve veci - vysoka priehladnost pouziteho produktu - vtedy nechame vyniknut lestenemu laku - a to sa vraciame k teme rovnosti povrchu - myslim, ze vsetci pozname ako vyzera lak po mokrom smirglovani a lesteni, kedy je povrch laku maximalne rovny
druhou vecou aj ked sa to bude zdat nelogicke je nepriehladnost vosku/seallantu v kombinacii s jeho krycou schopnostou - to znamena ze aj ked povrch laku nie je maximalne rovny pouzity vosk/seallant dokaze dane nerovnosti "zaliat" pri aplikacii a v kombinacii s umelo dosiahnutym odrazom svetla sa dopracujeme k pozadovanemu lesku aj ked na ukor znizenej povodnej ostrosti farby a vo vacsine pripadov aj strate kontur