Recenzia:
Náhodou sa mi dostalo do rúk tento produkt. Napriek zvýšenej cene, ako to tu už zaznelo, verim tomu, že prekvapi aj inych nie len mna. Farby sú inác rozložené ako som prepokladal a vychadzal z toho, čo ponúka konkurencia. V tomto pripade biely kotúč je stredný, a žltý zas hrubý. Čierny ostava ako finish. Doteraz som použival len a len jediný druh kotúčov, padov. V cene 8- 8,50 €. Výdrž tychto spominanych kotucov bolo napriklad na BMW 3 dva kusy Orange a dva kusy White. Rozpadavali tak pod zipsom ako dole kde režú. Myslel som si že sú fajn za taku cenu. Určite áno, ale skor na makky lak. Tým pádom ich životnost sa predlži. Ale spat k tým novým...
Akonáhle došlo k výmene padov nastala obrovská zmena. Pevné, vyvážené, dostatočne hrube a znesie vysoké otáčky. Jeden pad, jedno auto. Foto doložim na konci prace. Aj ked po čase pomaličky sa opotrebovával stále sa držal na povlaku s miernim vykyvom. V polovičke práce pod zipsom bez poškodenia, na okraji padu nastala zmena. Ale pracuje stále rovnako. Spotrebuje ovela menej pasty, lešti až do vysokého lesku pri spominanych vysokych otáčkach...žtý kotúč má zasebou dvere tri krát, strecha ale len kusok kvoli panorame, piate dvere a zadný blatnik 2 krát. Niektoré plochy dokonca viac krát rezané. Otáčky až ..medzi 3600- 5100.
Takto ostal kotúč po Q7, zvládol celé auto...ale
Na druhé Q7 už taky isty novy kotuč nestačil