Páni...
chcel by som sa spýtať od tých, ktorý majú na aute C1 alebo mali, alebo skúšali atď..., C1 ochráni lak od fliačikov od vtáčieho trusu a v lete od fliačikov od mušiek, ktoré je vidieť hlavne na tmavých lakoch?
A posledná otázka, aká silná je tá antiscratch ochrana? Lak je hladký na dlhú dobu po aplikácii? Alebo je to len tak ako pri používaní voskov/sealantov až kým prvý krát auto umyjem?
C1 je možné používať aj bez EXOv2 a topovať to každé 3-4 mesiace s C2? Spýtam sa len z toho dôvodu, že jednoducho nemám toľko času aby som aplikoval C1 a EXOv2 spolu, nakoľko po C1 je potrebné počkať minimálne 3 hod. a max 12. A predtým ešte vyčistiť lak s P2 s finišovacím kotúčom (DA leštička 850W)... Na čo slúži vlastne EXOv2... jednoducho nechápem rozdiel medzi C1 a EXOv2 obidva produkty sú long life sealanty tzv. coatingy, tak na čo ich používať spolu? Podľa toho čo som naštudoval, tak len C1 má antiscratch ochranu a exo nie. A dalo by sa používať C1 spolu s Optimum Car Wax?
A ešte veľmi dôležitá otázka, keď prestane povrch odpudzovať vodu, to znamená že C1 už nie je na aute, alebo len stratil svoje hydrofóbne vlastnosti, ale popritom zostali antiscratch a ďalšie tzv. "mechanické" vlastnosti, čiže je coating na aute, len neodpudzuje vodu a je len potrebne prebehnúť s C2?
Neviem, čo mám používať teraz pri jarnej údržbe na jar, ktorú kombináciu by ste odporúčali?
- Clay, Gtechniq P2 potom Gtechniq C1+C2........ alebo
- Clay, Wolfs Shine and Seal potom Hard Body......alebo (reálne skúsenosti s Hard Body, koľko mesiacov vydrží)
- Clay, P2 potom Opti-Seal+Optimum Car Wax....(aká dlhodobá može by táto varianta)
potrebujem dlhodobú ochranu. Kebyže C1 ochráni lak od fliačikov od vtáčieho trusu a mušiek, tak bez debaty idem do C1.
Pomôžte ako vždy

, dík vopred