Cau ROBOT tak ta tu oficialne vitam aj ja - v poslednej dobe som bol celkom zaneprazdneny takze az takto s oneskorenim.
Super prispevok - stare zlate kedy prirodna spongia, JAR a jelenica boli TOP veci - ja si na to tiez dobre spominam
Ako som si precital tvoje otazky tak skusim v skratke - pred voskovanim sa pouzivaju tzv. pre-wax cleansers - su to v podstate neabrazivne alebo veeeelmi jemne abrazivne zmesy, ktore obsahuju bud cistiace latky na finalne vycistenie laku /cim lepsie je povrch laku vycisteny tym lespie ti nan "chyti" vosk/ alebo tazke oleje, pripadne latky, ktore maju nazvyme to "zaretusovat" najjemnejsie skrabance /ja osobne moc tento sposob neuznavam/. Dalsi sposob ako lak vycistit a co najlepsie odmastit pred voskovanim a po lesteni je IPA /isopropylalkohol/ pouzivany hlavne v medicinskom prostredi na lahku dezinfekciu nastrojov. Cize tolko k otazke, co sa pouziva pred voskovanim. Otazka preco ich pouzivat je tiez celkom jednoducha - bud ide a zahladzovanie drobnych nedostatkov, alebo odstranovanie zvyskov pasty/past po lesteni - nie vsetky pasty su rozpustne vo vode, cize nestaci auto po lesteni len umyt.
Dalej si sa pytal preco nemozes dolestit uplne do hladka a stale tam mas nejke drobne veci na laku a ci to nie je sposobene tym, ze je to uz navoskovane a nedostanes sa pod vosk /ak som to spravne pochopil/. Odpoviem od konca - ziaden vosk neprezije utok lesticky

drobne/mikro skrabance su vysledkom s casti prave lestenia a preto ak si precitas ako lestit - je tu navod na fore step-by-step - tak je tam napisane ako bojovat s tymto problemom - v skratke - po odstraneni hlbokych skrabancov atd. prejdes na jemnejsi kotuc aj pastu a tym odstranis prave jemne skrabance vzniknute pri bruseni/rezani laku.