Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA:

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 mesiacmi #12072

  • notik
  • notik -ov Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Príspevky: 164
  • Získaných poďakovaní 217
Domestos musim s tebou len a len suhlasit.

Ale este raz su typicke cistice laku, ale aj "pasticky", ktore maju za ulohu viac maskovat ako cistit. Pozor na to..
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: domestos

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 mesiacmi #12073

  • domestos
  • domestos-ov Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • "dome"
  • Príspevky: 929
  • Získaných poďakovaní 596
Raz som skusal dat ako cistic AG SRP a nato vosk..ale na aute sa diali zaujimave ukazi a vtedy som si povedal ze doost..este som potom rozmyslal nad dodo lime prime ale dako som sa k nemu do dnes nedopracoval. :S
....este nieje tak zle aby nemohlo byt horsie :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 mesiacmi #12074

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308
Poorboys Glaze skráti životnosť, to je pravda, práve preto som to nepísal.

Ale dovolím si nesúhlasiť s SRP a hlavne s Achillesom a Serious Performance Non Abrasive paint cleaner (keď neide o strojové leštenie). Podľa mojich skúseností vosky s pre wax-om ponechali svoje vlastnosti na oveľa dlhšiu dobu (keď neide o strojové leštenie). Jednoducho keď nerobíš strojové leštenie/čistenie laku s najjemnejšou finišovacou pastou + finishing padom, tak nevieš LEN s clayom tak dobre lak vyčistiť...to je fakt a nie blud a preto potrebuješ čistič laku.

A hlavne SRP+Colli a Serious Performance+Colli. Bombastická kombinácia. Bez PreWax-u oveľa rýchlejšie stratil colli svoje suprové hydrofóbne vlastnosti. (ked nešlo o strojové leštenie s fin. pastou a fin. kotucom)

V prípade, že spraviš strojové leštenie/čistenie laku (s profi pastami nech je finalizačna, stredná alebo brúsna, viac stupňové leštenie, alebo len slabučké sezónne šteklenie/čistenie na jar s finišovacou pastou + finošovacím kotúčom) tak v tom prípade len IPA wipedown a vosk/seal, NAKOĽKO SAMOTNÉ LEŠTENIE S PROFI PASTAMI + kotúčom TI LAK VYČISTIA. :)

Z mojej strany len toľko :) ale koľko ludí toľko názorov :)
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: notik , Leonidas

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 mesiacmi #12075

  • notik
  • notik -ov Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Príspevky: 164
  • Získaných poďakovaní 217
Respektujem kazdeho skusenost cize v pohode ;)

Samotne Ag nejako extra nepodporuje kombinaciu ag srp + hd wax (skor odporucaju kombinaciu srp + egp (extra gloss protection) ale ten za vela nestoji...zbavujem sa ho na plechacoch.. ale dobry look im dava treba uznat :D to trochu mimo temy..

Pozrime sa co ponuka Ag: maju typicky "cistic laku", ktory nestoji malo :D ale maju ho. Ja proste tvrdim, ze srp nie je typicky "cistic laku". A mne to spolu s hdckom nefunguje.

Domestos: ja som tych "cisticov" uz vyskusal nie jeden a povedal som si ze ***** na nich. Pripravim lak co to da a hotovo vybavena vec. Nech vosk ukaze celu svoju krasu :)
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: domestos, geroy

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od notik .

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 mesiacmi #12076

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308
Ani HD Wax, ani EGP som ešte neskúšal, ale to viem, že SRP+Colli veľmi dobre funguje :)

Aj ja som za to, že najlepšie čistenie laku je na jar/leto:
clay, najjemnejšia finišovacia pasta + finišovací kotúč so strojom raz ročne a to bohato stačí (tým pádom neodstrániš z laku absolútne nič len "love marks" škrabančeky po ručnom umývaní, od odstránenia snehu z auta atď, ktorým jednoducho nevyhneš (počas jedného roka) aj keď spravíš hocičo.... ani merač hrúbky laku žiadnu (odmerateľnú) zmenu neukazuje po zásahu s fin. pastou + fin. kotúčom :D )

na zimu ja vždy postupujem "len" takto:
Silná koncentrácia Nerta TFR, sušenie, Serious Performance Non-abrasive Paint Cleaner + Collinite 476s. Na zimu to podľa mňa netreba tak preháňať, toto spravím v novembri a cca do marca to vydrží a v apríli alebo v máji už idem na jarnú/letnú údržbu :) a tak isto to správím aj kamarátom/rodine... a všetcia sú spokojní :)
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: domestos

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 mesiacmi #12077

  • MiroI
  • MiroI-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Príspevky: 35
  • Získaných poďakovaní 11
No tak pani, este zacnite vytahovat chemicke vzorce a balim to. Viete co by mi stacilo? Konkretny prodikt za rozumnu cenu co pouzijem medzi umyvanim a voskovanim. Ako som spomenul, spravne techniky umyvania som si nastudoval, sampon mam autoglym + vosk, PH neutral, conditioner a vosk si kupim bud colli 915 alebo FC 1000P.
Poradte mi prosim ten clay a cistic laku tak, aby sa to chemicky nebilo a neznizovalo ucinok vosku. Pripadne vase skusenosti, v akom poradi a s akym odstupom to aplikovat. Prosim zrozumitelne :) Som obycajny clovek, ktory doteraz nevedel, ze lak na aute moze byt kontaminovany a ze existuju nejake pracovne postupy medhi umyvanim a voskovanim :-?

Dakujem pekne.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: notik

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Funguje na Kunena fórum