Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA:

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 týždnami #13031

Čaute všetci,

toto bolo pre mňa jedno s najpodstatnejších vlákien tu na fóre. Ale pre upresnenie sa chcem ešte poradiť s pár vecami:

Oficiálne: umytie - dvojvedrovka, oplach, sušenie, CarPro IronX, oplach, sušenie, CarPro TarX, oplach, sušenie, clayovanie, oplach, sušenie, odmastenie ipa, nanesenie AG SRP a 1 alebo 2 vrstvy vosku.

Pár upresnení (síce amatérskych ale...) IronX nenastriekate na celú karosériu že nie? Iba na viditelné nečistoty (predpokladám spodná časť dverí) s TarX to isté?
Nemáte skúsenosti s CarPro TR.IX? Mala by to byť kombinácia Iron a Tar.

Je potreba v tom postupe ešte niečo doplniť?

Vďaka :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 týždnami #13034

  • X T C
  • X T C-ov Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Príspevky: 151
  • Získaných poďakovaní 108
Osobne by som len mierne prehodil postup. Najprv TarX, potom IronX.
Po TarX odporúčam prebehnuť inkriminované miesta šamponom nakoľko po aplikacií ostáva na laku film, ktorý ide trochen horšie dole oplachovaním.
Toto poradie produktov je lepšie z toho dôvodu, že pod asfaltom sa môže skrývať bordel kovového pôvodu.
Keď dávam z tragača dole kolá, tak nachádzam na podplatníkoch a lakovaných hranách podblatníkov docela fajnové kusy asfaltu (asi kvalitný asfalt). Takže tento postup je si myslím celkom opodstatnený.
Naopak je to skôr menej pravdepodobné ;)

IronX sa dáva na celú karosériu, ale závisi to aj od miery znečistenia.
Ak ešte lak nikdy nevidel clay je dobré posiať celú karosériu. Osobne na toto používam IronX Soap Gel a na spodky dverí pre istotu IronX. Na priemerne veľké auto by ti malo stačiť 1/4 pol litrovej fľaše IronX-u.
Clay po tejto procedúre bude o podstatný kus menej kontaminovaný.

Ono pokiaľ máš tmavý lak, takéto miesta by sa ti nehľadali zrovna ideálne.
Najviac to kričí samozrejme na bielej, ale sú miesta kde to proste nevidíš. Závisí to od toho v akom štádiu oxidácie tam tá špina leží :P
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: autodetail.sk

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od X T C.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 týždnami #13035

  • Scooby
  • Scooby-ov Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Príspevky: 153
  • Získaných poďakovaní 102
Presne to som ti chcel napísať ,ale XTC má predbehol.Moja skúsenosť CarPro TR.IX je taká že sú to vyhodené peniaze néma takú silu ako TarX na asfalte a ani na kov ma nepresvedčil ako Iron X.

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 týždnami #13043

ja osobne som pochopil TRIX ako alternativu na uz udrziavane auta - kto od toho caka silu povodnych produktov - cize IronX a TarX tak asi bude mierne sklamany

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 týždnami #13052

Super, zas som o krok bližšie :. Dík za upresnenie.

Keďže je to tu taká "všeho" téma zneužijem:
Mohli by ste mi prosím ešte priblížiť výber mikrovláknových utierok alebo odkázať na nejaký článok?

Je ich potreba vcelku dosť a ja nejak neviem či mám proste kúpiť 10 rovnakých alebo pekne každú na konkrétnu procedúru so špeciálnym zameraním.

Díky

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od Smartin.

Červena metaliza pred 11 rokmi 2 týždnami #13064

  • bimmer
  • bimmer-ov Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Príspevky: 110
  • Získaných poďakovaní 56

Smartin napísal: Čaute všetci,

toto bolo pre mňa jedno s najpodstatnejších vlákien tu na fóre. Ale pre upresnenie sa chcem ešte poradiť s pár vecami:

Oficiálne: umytie - dvojvedrovka, oplach, sušenie, CarPro IronX, oplach, sušenie, CarPro TarX, oplach, sušenie, clayovanie, oplach, sušenie, odmastenie ipa, nanesenie AG SRP a 1 alebo 2 vrstvy vosku.

Pár upresnení (síce amatérskych ale...) IronX nenastriekate na celú karosériu že nie? Iba na viditelné nečistoty (predpokladám spodná časť dverí) s TarX to isté?
Nemáte skúsenosti s CarPro TR.IX? Mala by to byť kombinácia Iron a Tar.

Je potreba v tom postupe ešte niečo doplniť?

Vďaka :)



S Vašim dovoľenim by som sa rád priživil na tejto téme.
mohol by som zvoliť aj takýto postup:
predumytie s aktívnou penou →oplach→TarX→oplach→ lronX→ oplach→ dvojvedrovka→oplach→sušenie→Clay→priprava laku pred voskovanim(stačĺ IPA alebo treba R222 -paintwork Cleanser napr.)→ VOSK
je nutné TarX a lronX nanásať na suché auto alebo može byť aj mokré?
nahradí IPA ten R222? lebo z ekonomichého hľadiska je IPA jasná voľba.

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Funguje na Kunena fórum