Osobne by som len mierne prehodil postup. Najprv TarX, potom IronX.
Po TarX odporúčam prebehnuť inkriminované miesta šamponom nakoľko po aplikacií ostáva na laku film, ktorý ide trochen horšie dole oplachovaním.
Toto poradie produktov je lepšie z toho dôvodu, že pod asfaltom sa môže skrývať bordel kovového pôvodu.
Keď dávam z tragača dole kolá, tak nachádzam na podplatníkoch a lakovaných hranách podblatníkov docela fajnové kusy asfaltu (asi kvalitný asfalt). Takže tento postup je si myslím celkom opodstatnený.
Naopak je to skôr menej pravdepodobné
IronX sa dáva na celú karosériu, ale závisi to aj od miery znečistenia.
Ak ešte lak nikdy nevidel clay je dobré posiať celú karosériu. Osobne na toto používam IronX Soap Gel a na spodky dverí pre istotu IronX. Na priemerne veľké auto by ti malo stačiť 1/4 pol litrovej fľaše IronX-u.
Clay po tejto procedúre bude o podstatný kus menej kontaminovaný.
Ono pokiaľ máš tmavý lak, takéto miesta by sa ti nehľadali zrovna ideálne.
Najviac to kričí samozrejme na bielej, ale sú miesta kde to proste nevidíš. Závisí to od toho v akom štádiu oxidácie tam tá špina leží