AK SI MYSLEL SILIKONOVU STIERKU TAK TO NIE!!! Prosim Ta... doškrabe Ti lak jak *****.
A čo sa týka veci - čistič laku, tak si myslím, že dosť dobre som to napísal

v príspevku vyššie...
"Hlina slúži na odstránenie kovových a asfaltových zbytkov po dekontaminácie s produktami ako IronX (odstránenie kovových nečistôt) a TarX (odstránenie asfaltu) a slúži aj na to aby si mal lak hladký a aby Ti ulahčil robotu s leštidlami/čističmi laku.
Čistič laku zas slúži na to, aby ti do úplnej hlbky vyčistil povrch laku, aby si mal lak čistý, bez najmenších nečistôt, aby vosk/sealant mal dokonalé spojenie s LAKOM a nie s nečistotami, ktoré na laku sú. Toto Ti výrazne pridá hlavne na lesk a aj na životnosť Tvojho vosku. Lesk bez čistoty laku nehľadaj."
Čistý lak rozumieme ako lak zbavený od všetkých nečistôt s pomocou clayu a s čističom laku a takýto čistý lak pekne ošetríš s voskom, aby nečistoty nemali prístup k laku, nakoľko vosk/sealant bude tvoriť bariéru medzi lakom a nečistotami. Jednoduchá matematika

Práve preto Ti táram dookola aby si používal aj čistič laku. Keď nebudeš mať lak v 100%-nej čistote, podľa mna škoda na to patlať vosk, nakoľko vosk nebude mať také silné spojenie s lakom (bránia v tom nečistoty). Zober si to tak, že by lakýrnik nevybrúsil a neodmastil lak pred lakovaním, len by to očistil a nalakoval... lepšie už neviem to vysvetliť momentálne...
kompresor je super vec, používam to aj ja tiež, po každom umývaní
napríklad:
www.autodetail.sk/index.php?page=shop.pr..._virtuemart&Itemid=1