tak tu by sme radi zareagovali...
#1 - nechapeme stale co tu riesite ake hubky v porovnani s clayom.... mali sme zopar "hubiek" a bez akejkolvek "dramatizacie" clay je zatial stale najlepsi a to minimalne o 60% - cize ak chce niekto stravit a 60% viac casu pri niecom co mu ludovo povedane akurat "dokresli" lak tak smelo do "hubiek"... pretoze uz sama "fyzicka" podstata hubiek dava priestor otazke - kde sa asi tak "nachytaju" vsetky tie necistoty z laku /ludovo povedane/ a ako sa do tej hubky "dostanu" natolko aby potom nasledne neskriabali povrch laku??? Kedze ich vlastne staci odstranit oplachom hubky?... To znamena, ze musia byt na povrchu "hubky" a tym padom skriabat lak... Pretoze clay do ktoreho sa dane "necistoty" dostanu sa oplachom nevycisti a treba ho "zapracovat" do seba aby bol zase "pouzitelny"... Toto je nas poznatok z praktickeho pouzitia takychto "hubiek", ci uz od CarPro, CHG, alebo inych menej znamych znaciek...
cize podla nasich skusenosti, s hubkou ci uz chceme alebo nie budeme skriabat povrch laku...
#2 - pouzit chemiu alebo nie? no to zalezi na stave laku vozidla - ak je po jednom diele clay relativne cisty tak chemiu urcite netreba... ako pises auto ma +- jeden rok - tam sa nepredpoklada, ze by bol lak v stave, ze musis riesit chemiu pred clayom.... a to som si isty ze nie... ci uz je to predvadzacka alebo fungel novy stroj...
#3 - uterak na susenie - toto je zase na tebe - samozrejme ide o gramaz, takisto o to ako chces s nim pracovat a ake mas podmienky - ak potrebujes auto "rychlo" osusit tak ti gramaz 1000+ bude zbytocna a radsej by som isiel do dvoch uterakov po 800.. ak mas cas a priestor tak kludne zainvestuj do draheho znackoveho uteraku, ktory ti posluzi a bude robit radost roky / pripadne do dvoch znackovych

to uz je na tebe...
#4 - co sa tyka lestenia a znacky past - tak ako tu uz bolo povedane - to je iba na teba - ak si si zvykol a vies pouzivat vramci vysledkov, ktore su pre teba ok nejaky druh past/produktov tak s nimi dalej pracuj a nemas co riesit....