Peter,este raz dakujem.
Kedze u mna klasika,nedostatok casu,tak niektore kroky som musel,aj ked ozaj velmi nerad,vynechat.
Rozhodol som sa pre vosk Collinite 476s a ako cistic laku som pouzil Eraser.
Predtym som auto riadne umyl,zial ani clay ani chemiu som nepouzil,co som citil pod rukami tak slo rukami dole.
Na ciernej Kii to bolo v pohode,na striebornom Forde trochu viac,ale slo to pekne dole.
Hned som urobil aj maly test voskov
Collinite 476s ,Meguiars tekuty vosk Hi-tch yellow wax a Star Brite vosk s carnaubou, na streche ciernej. Zvysok auta a cele strieborne som dal Collinite. Uvidim kolko ktory vydrzi,zatial su tam mesiac,auto este nebolo umyvane,parkuje v garazi.Striebornu som voskoval pred tyzdnom,parkuje von,na noc pod pristreskom.
Co sa tyka nanasania a buffovania tak najlahsie Starbrite,Meguiars a tak Collinite.
Starbrite :
nanasany kruzivymi pohybmi,zasychal velmi rychlo,lestenie lahke,neviem ci to bolo jeho farbou,ale najviac ostaval na utierke.
Meguiars:
nanasany priamociarymi pohybmi,vyschol cca do 5min,lestenie lahke.Najlepsie sa nanasal mikrovlaknovou utierkou.
Collinite:
nanasany priamociarymi pohybmi,zasychal dlho,lestil sa tahsie,akokeby brzdil utierku.
Ked som voskoval strieborny Ford ,tak uz som vedel co a ako a mozem povedat ze praca s Collinite 476s je uplne lahka. Teplota v garazi 15 stupnov,naniesol som celu lavu stranu aj s kapotou,bez strechy a tak vylestil. Potom druha strana,plus strecha a hned lestil. Uplne pohodlne

Takze za mna,netreba sa bat Collinite 476s.
Co sa tyka Eraser ,tak nejak divne sa mi s nim robilo,akokeby bol mastny a tazko sa roztieral aj daval dole. Asi to s nim este neviem.
Pridam este nejake fotky.