Pripravili sme pre Vás recenziu produktov GTechniq P1 a P2 - ich ručnú aplikáciu.
GTechniq P1 Nanopolish je pasta na leštenie tak strojové /v závere ukážka výsledkov strojového leštenia/ ako aj ručné. My sme sa zamerali na leštenie ručné, nakoľko väčšina motoristov nemá doma strojovú leštičku ani podmienky na strojové leštenie. Taktiež sme chceli ukázať, že netreba mať stotisíce na náradie a dosiahnuť pekný výsledok aj bez nich.
GTechniq P2 je jemná leštiaca pasta určená na odstraňovanie mikroškrabancov a tzv. buffer traills vzniknutých počas rezania laku /odstraňovania škrabancov z hornej vrstvy laku/.
Ako testovacie vozidlo sme si zvolili Chrysler Grand Voyager v čiernej metalize /treba povedať, že v dosť zlom stave - posúdite sami/.
Aplikácia samotného produktu je pomerne jednoduchá - na pad /v našom prípade FP1 Tri Foam Polish Pad od GTechniq/ nanesieme primerané množstvo produktu a priamočiarymi /nie krúživými/ pohybmi nanášame za mierneho tlaku na ošetrovanú plochu až kým produkt nezmení farbu na matnú.
Produkt jemne zotrieme mikrofázovou utierkou. V prípade potreby postup zopakujeme druhýkrát.
Ak je potrebné / v našom prípade nebolo/ aplikujeme aj P2.
Po takto ošetrenom laku môžeme prejsť k príprave na voskovanie, resp. aplikácii vosku.
Stav kapoty pred aplikáciou P1:
Vozidlo pripravené na testovanie:
Aplikácia /v našom prípade sme popísaný postup aplikovali 2x/:
Výsledok:
Video z testovania
Stav kapoty:
Druhá aplikácia P1:
Zotretie prebytočných reziduí P1 a aplikácia jednej vrstvy Chemical Guys Black Radiant syntetického vosku.
Výsledok /na konci videa mal kameraman úpal

v zábere je e60 detailovaná asi pred rokom - ako vidieť bez viditeľnejších nedostatkov laku - to len pre tých, ktorí sa pýtajú koľko korekcia laku vydrži. A to posledné bez nárazníka je e39 M5 len tak pre zaujímavosť..../
Zopár fotiek zo strojového leštenia kapoty toho istého vozidla s P1. Jeden pass s P1 a jeden s P2.
Výsledok /koho by zaujímalo tak použitá leštička je KESTREL Sim 180/