Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA:

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 12 rokmi 6 mesiacmi #6308

Takže ja som skúšal P1 s mojou Kestrel DAS6 a robil som na 4. A požíval som práve set kotúčikov od Menzerny. Ono aj mne sa zdali ako jeden tak som sa pre istotu ešte raz pozrel na fórum, že ktorý je vlastne ktorý :silly:

Tuším, že tu na fóre Michal svoju Hondu robil s P1 na 3.

Ja som dosiahol slušný výsledok aj keď si myslím, že s Menzernou to bolo lepšie, ale tak to je len môj laický pohľad.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: geroy

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 12 rokmi 6 mesiacmi #6310

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308

Michal666 napísal: Takže ja som skúšal P1 s mojou Kestrel DAS6 a robil som na 4. A požíval som práve set kotúčikov od Menzerny. Ono aj mne sa zdali ako jeden tak som sa pre istotu ešte raz pozrel na fórum, že ktorý je vlastne ktorý :silly:

Tuším, že tu na fóre Michal svoju Hondu robil s P1 na 3.

Ja som dosiahol slušný výsledok aj keď si myslím, že s Menzernou to bolo lepšie, ale tak to je len môj laický pohľad.


Dík :) , tak najprv to skusim na 3. spravim co ja viem 3 pass a zotrem zvysok pasty, ked to bude dostacujuce tak pokracujem dalej, ked nie, tak to dam na 4. a takto budem zvysit rychlost podla potreby, aka bude korekcia.
Inac lak mam v 80-85%nom stave, len su tam slabe jemnucke skrabanceky a hologrami ako som pisal, ale nestacilo na to wolf wp-1n finisovacia pasta a finisovaci kotuc..., ani sa ich nedotkol, vypadalo to ako keby som nic nespravil, len to bolo ako bezabrazivne cistenie laku, takze preto to treba skusit este raz, ale hlavne je, ze nechcem vela ubrat z laku, a primerane k tomu aby spravil korekciu priblizne tak na 90% :)

PS.: gTechniq P1 je teraz adkvát k 3M FastCut+ ? alebo teraz ako to je? je to brúsna pasta, leštiaca alebo finis alebo co to je zač? :D

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 12 rokmi 6 mesiacmi #6317

  • JozeF
  • JozeF-ov Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Príspevky: 235
  • Získaných poďakovaní 385
Silu rezu na laku s P1 si urcujes tvrdostou padu . Rychlost 1 az 3 je skor na aplikaciu glazury , voskovanie alebo na cistic laku
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: geroy

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od JozeF.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 12 rokmi 6 mesiacmi #6328

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308

JozeF napísal: Silu rezu na laku s P1 si urcujes tvrdostou padu . Rychlost 1 az 3 je skor na aplikaciu glazury , voskovanie alebo na cistic laku


Chlapi, dik za info Vám všetkým. :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 12 rokmi 6 mesiacmi #6420

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308
Chlapi, otázka:

koľko krát (len zhruba) je bezpečné preleštit lak? Dajme tomu s kombináciu Gtechniq P1 + stredný menzerna (oranzovy| pad, alebo P1 s finisovaci menzerna (zlty) pad?

a koľko krát (len zhruba) je bezpečné preleštit lak s kombináciou Shine&Seal + stredny menzerna pad, alebo finisovaci menzerna (zlty) pad.

ak chcem lak auta zachovat v normalnej hrubke na dlhe roky?

Viem, ze je to tazka otazka, ale predsa skuste ak viete odpovedat na to.
Dakujem :)

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 12 rokmi 6 mesiacmi #6422

  • JozeF
  • JozeF-ov Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Príspevky: 235
  • Získaných poďakovaní 385
Geroy

Vsetko zavisi od nameranych hodnot laku . Najidealnejsie je to vtedy ak by si mal merania pred a po . Shine and Seal je na finish , takze velky rez mat nebude , ale je to zavisle zasa od tvrdosti laku a tvrdosti padu . To iste plati aj pre P1 , ktory pad si zvolis taky bude rez a tak isto bude uber s laku rozny napriklad pri VW laku alebo Fiat laku v tej istej kombinacii padu a pasty . Dalej ci pouzijes DA alebo rotacku .

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Funguje na Kunena fórum