velkovevodalix napísal: já bych zkusil trochu déle točit to P1čku, protože na audině jsem dělal (sice A8L a v perleti) a nikdy se mi s P1 nestalo, aby tam zůstaly nějaké zásadní hologramy...
Perletove, Metalicke a Mica laky pri Audi maju brutalne tvrdy vrchny lak, spolu s BMW a Mercedes... tieto laky so strednou pastou a strednym kotucom nedokazes ani dokonalo vyleštit skoro (keď sa bavime o washmarring trebars) to je pre nich steklenie

...
Nemá význam. Určite nespraví bezhologramový finish s P1 na nemetalickom laku (a neviem ci este, nie je len zaciatocnik) s P2 + najmakksi finisovaci pad sa da, ale aj to je narocne na nemetalickych lakoch viem to z osobnej skusenosti.
Metalické laky sú ovela ovela ovela a hooodne ovela tvrdsie ako klasicke nemetalicke s lakom, Nemetalicke laky s vrchnym cirym lakom nemaju ani z daleka tolko tužidla v sebe ako metalicke. Vrchny lak na metalize je uplne iny lak ako na nemetalickych aspon mali by byt. Vacsina metalickych lakov na autach od 2009 a 2010 su uz vsetky skoro keramicke, odlisne su len v tvrdosti, pastelove laky s vrchnym ciry lakom nie su keramicke vobec a prave preto su makke. (toto vsetko viem od znameho lakyrnika

)
Nakolko BrillantSchwarz je nemetalicky lak, s velkou pravdepodobnostou bude ultramakky tak isto ako nemetalicke laky od Mercedes a BMW. Urcite by som zvolil tu moznu najjemnejsiu cestu.
Ultrajemny finisovaci kotuc a finisovaciu pastu a nasledne Autoglym super resin polish alebo hociaky Glaze od ChemicalGuys alebo Poorboys Blackhole tiez s ultrajemnym finisovacim padom na nizkych otačkach, pripadne ručne s aplikatorom by to slo tiez...
PS: to le pre zaujimavost... pracovali sme s kamaratom na BMW (tiez nemetalicka cierna s vrchnym cirym lakom) bol taky haklivy ze ani IPA-u nezniesol na 50-50... musili sme to rozriediť na 15-85, jednoducho pri 50-50 a 30-50 sa nam tvorili cmuhy na laku...