Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA:

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 10 rokmi 7 mesiacmi #14063

  • mady
  • mady-ov Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Príspevky: 2
  • Získaných poďakovaní 1
Ahojte, poprosím o radu. Ide o to, že som preleštil auto (Audi A6, čierna farba) rotačnou leštičkou s pastou 3M a zostali mi hologramy. Išiel som v BA do predajne autodetail, kde mi chalan odporučil pastu P1 s kotučom Chemical Guys - HEX-LOGIC Green Heavy Polishing Pad 14cm. Urobil som časť na skúšku a hologramy su tam stále, akurát sú menšie, lebo predtým som mal väčší kotúč. Je to brutálne slniečkové, auto ani neumývam, pod tým prachom to nie je tak videť :-( Pripadá mi to ako vyhodených 35€ za pastu a kotúč. Pomohla by mi P2-ka? ... ktorú mimochodom namáte, lebo vraj je taká jemná, že skoro nič nerobí. Najhoršie je, že v tieni to nevidno, až potom na slnku po očistení. Ďakujem.
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: CarDetailing

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 10 rokmi 7 mesiacmi #14064

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308
Menzerna SF4000 + nejaky makky finisovaci kotuc a nizke otacky s rotackou... pripadne vyssie otacky na zaciatok cca. 1300 a potom na najnizsich otackach na finisovanie prejst 2 passy pekne pomaly... musi to jednoducho ist.

Dalej zalezi aj na tom, ci mas METALICKY cierny lak, alebo len klasicku pastelovu ciernu farbu s cirym vrchnym lakom. Klasicke nemetalicke laky s cirym vrchnym lakom su vacsinou velmi makke a preto potrebujes najjemnejsiu moznu pastu a najjemnejsi najmakksi kotuc...

napr.

www.autodetail.sk/index.php?page=shop.pr..._virtuemart&Itemid=1
alebo hociaky iny MAKKY finisovaci pad

a

www.autodetail.sk/index.php?page=shop.pr..._virtuemart&Itemid=1

keby Ti nahodou este nieco ostalo aj po tychto skus este nejaky maskovac s finisovacim kotucom tiez, niekedy fakt na brutalne makkych lakoch nie je mozne finisovat dokonalo ani s makkym padom + ultrajemnou pastou a potrebujes este jeden krok nejaky glaze alebo maskovac napr. Autoglym Super Resin Polish alebo Blackhole...nakolko tie obsahuju take jemne abraziva, ze tieto dokonalo odstranuju resp. zamaskuju tie ultrajemne hologrami...

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 10 rokmi 7 mesiacmi #14065

  • mady
  • mady-ov Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Príspevky: 2
  • Získaných poďakovaní 1
Ďakujem za názor. K tej farbe, je to čistá čierna LY9B BRILLIANTSCHWARZ, lakovaná. Prekvapuje ma, že by na metalíze bol trvdší lak ako na obyčajnej, čakal by som ten istý, ale zrejme s tým máš skúsenosti. Mrknem tie veci čo mi odporúčaš, tak ako píšeš, ... určite to ísť musí.

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 10 rokmi 7 mesiacmi #14067

já bych zkusil trochu déle točit to P1čku, protože na audině jsem dělal (sice A8L a v perleti) a nikdy se mi s P1 nestalo, aby tam zůstaly nějaké zásadní hologramy...

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 10 rokmi 7 mesiacmi #14068

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308

velkovevodalix napísal: já bych zkusil trochu déle točit to P1čku, protože na audině jsem dělal (sice A8L a v perleti) a nikdy se mi s P1 nestalo, aby tam zůstaly nějaké zásadní hologramy...


Perletove, Metalicke a Mica laky pri Audi maju brutalne tvrdy vrchny lak, spolu s BMW a Mercedes... tieto laky so strednou pastou a strednym kotucom nedokazes ani dokonalo vyleštit skoro (keď sa bavime o washmarring trebars) to je pre nich steklenie :D...

Nemá význam. Určite nespraví bezhologramový finish s P1 na nemetalickom laku (a neviem ci este, nie je len zaciatocnik) s P2 + najmakksi finisovaci pad sa da, ale aj to je narocne na nemetalickych lakoch viem to z osobnej skusenosti.
Metalické laky sú ovela ovela ovela a hooodne ovela tvrdsie ako klasicke nemetalicke s lakom, Nemetalicke laky s vrchnym cirym lakom nemaju ani z daleka tolko tužidla v sebe ako metalicke. Vrchny lak na metalize je uplne iny lak ako na nemetalickych aspon mali by byt. Vacsina metalickych lakov na autach od 2009 a 2010 su uz vsetky skoro keramicke, odlisne su len v tvrdosti, pastelove laky s vrchnym ciry lakom nie su keramicke vobec a prave preto su makke. (toto vsetko viem od znameho lakyrnika ;) )
Nakolko BrillantSchwarz je nemetalicky lak, s velkou pravdepodobnostou bude ultramakky tak isto ako nemetalicke laky od Mercedes a BMW. Urcite by som zvolil tu moznu najjemnejsiu cestu.
Ultrajemny finisovaci kotuc a finisovaciu pastu a nasledne Autoglym super resin polish alebo hociaky Glaze od ChemicalGuys alebo Poorboys Blackhole tiez s ultrajemnym finisovacim padom na nizkych otačkach, pripadne ručne s aplikatorom by to slo tiez...

PS: to le pre zaujimavost... pracovali sme s kamaratom na BMW (tiez nemetalicka cierna s vrchnym cirym lakom) bol taky haklivy ze ani IPA-u nezniesol na 50-50... musili sme to rozriediť na 15-85, jednoducho pri 50-50 a 30-50 sa nam tvorili cmuhy na laku...
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: X T C

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Veľká recenzia GTechniq P1 a P2 - ručné leštenie pred 10 rokmi 7 mesiacmi #14073

mady máš tu vysvetlenie. Tak šup-šup do toho, a radi privítame foto pred a po.

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Funguje na Kunena fórum