Zdar páni
Skutkový stav : doposiaľ som si leštil s pastami farecla, 3M, liquid shine

.... všetko v 3 stupňoch. Starám sa len o motorizáciu ktorú máme doma, t.j. 3 autá Nissan a 2 motorky Honda, teda všetko japonce.... . Motorky sú udržiavané nad pomery, s autami je to horšie lebo tie jazdia aj v zime ale v zásade tam sú vždy len vlasové škrabance v clear coate, možno zopár hlbších defektov, to sa ukáže vždy na jar..
Ide mi o optimalizáciu používaných produktov... nechce sa mi robiť stále v troch stupňoch abrazivity + kopa kotúčov - pasty carpro fixer + gtechniq P1, sa mi javia ako možnosť starať sa o lak šetrnejšie... všeobecne si myslím že okrem extrémov mi na makký lak netreba pastu ako menzerna 400/500..
Na prácu mám aj rotačku, aj DA, všetko náradie na vzduch... ručné leštenie prichádza do úvahy len na miestach kde sa pad nedostane...
nejako srdcu bližší je mi fixer, je na tom lepšie aj cenou, otázne je či je to to čo potrebujem.. zaujíma ma teda, či je možné s fixerom na makkom laku spraviť aj väčšiu korekciu, prípadne ručne leštiť miesta ako pod kľučkami? na druhej strane, dá sa robiť s P1, nakoľko je relatívne agresívnejší šetrne aj na makkých lakoch a dosiahnuť finish pripravený pre LSP?
Z fór, aj zahraničných som priame porovnanie nevyčítal... takže kto máte priame skúsenosti čo sa dá s ktorou pastou dosiahnuť a ako sa s ňou pracuje, poprosím podeliť sa o ne

.... najmä čo sa týka fixeru, P1 čo do skúseností na makkých lakoch, všeobecne je tu na fóre o P1 toho dosť.
Ď.