Mozes skusit od CHG soft, to je hadam najmaksi z najmaksich, alebo Dj Gentle clay, za zmienku stoji AutoFinesse clay, ktory ale nemam odskusany.. Z prvych dvoch by som vzal asi od CHG, zda sa mi byt jemnejsi.
Ako lubrikant mozes pouzit budto luber, ktory ale pokial nezriedis ti podla mna v tomto pripade stacit nebude(myslim ze sa da len 1:1), alebo Born Slippy, alebo este lepsie Optimum No Rinse, ktory ma sexy pomer riedenia. Inak ten by som urcite uvital v shope, hned by som zobral za bandasku

Pre istotu si nariedit 1l, aby si si mohol v klude kropit.
Ja si myslim, ze po tom, co ti tu bolo odprezentovane sa do toho pustis s takou opatrnostou, ze si este pred tym pozries x videi a aj potom sa ti bude mozno zdat, ze radsej by si to sledoval z dialky. Ale nie je na tom nic extra, pokial mas aspon trochu cit a pouzijes to, co mas pouzit. Chce to hodne lubrikovat/ten 1l by ti mal k tomu postacovat/, clayom sa pohybovat po laku priamymi pohybmi, nesmie sa ti vobec zadrhavat. Nezabudnut casto prekladat.
Peppi: chapem o co ti ide, aj s tebou vo vacsine veci suhlasim. Trebarz s tym, ze rydzou chemiu odstranis vetsinu kontaminacie, co moze pri novom aute postacovat, ale aj nie. Kazdopadne sa tym minimalizuje riziko poskriabania pri naslednom clayovani. Proste ten clay by som nevynechaval, ked uz ma na tom nalietanych niekolko 100km. Ak uz ma C1, tak urcite pripravit povrch dokonale, ako to robit polovicne, alebo na 4/5

Predsa, C1 tak skoro davat dole urcite nebude a ani by to nebolo take jednoduche. Okrem toho nie je to lacna zalezitost, no vyzaduje si to svoj postup, ktorý je potrebne dodrzat, ako u vsetkeho, ale tu to plati 2x. S tym vsak treba pocitat.