Peppi, dost ma znervoznujes... Ked sem o par dni dam fotku dosklabaneho noveho auta, tak budem primat odpovede "TY K... SME TI TO HOVORILI" bez reptania. Nejako mam ale pocit, ze to chcem urobit sam. Takze ked uz vidis, ze som tvrdohlavy a varoval si ma, tak pls uz len tipy, ze na co vazne bacha... Myslim, ze proceduru (postup) mame jasnu vid prispevok Admina. Ako najnebezpecnejsiu cast vidis ten Clay. Tak to opatrne skusim na tom zeninom aute, je cierne, takze skrabance budu vidno okamzite )) (jezizi, fakt jej to nehovorte).
Ktory si mam podla vas kupit? (uz niekto povedal ze makky), ktory odporucate?
Poradim..zaradim sa medzi nadšencov, ktory sa snazia pomoct, preco nie. Nech sa paci:
Podla mna zober si clay ktory sa ti zapaci, aby nebolo to ze ta zlta farba sa mi pacila viac, s tymto neviem robit. Ber ktory sa ti paci ,ak to pokazis, nebude to urcite len kvolli tomu. ..ale, jak ze pokazis. Nic take, ty to zvladnes..uz ten tvoj nick o tom hovori

mno, vsetko zacina s tym, ze si umyjeme ruky. Ak mas ciste ruky, budes mat ciste auto. Ak mas cisty workshop, budes mat ciste auto. chytis clay do dlani, presne tak ako muslicku, do stredu dlani, pred tym si daj lubrikant ci vodu podla toho co pouzijes. Takze pred si strekni na ruku, na clay, nebude sa ti to lepit. Vstrede dlani je clay, ma byt primerane mnozstvo, nie len take nieco odlupane, odtrhnute. plovicku si zobre z jedneho kusu, pred tym ako to vlozis do dlani ako si uz videl na videii pekne pomali rozmackaj, pouzivaj vzdy lubrinakt ci vodu, aby sa to nelepilo. Takze v dlani clay, priloz si dlan na auto, zacni na kapote, aby ti to hned nepadalo, aj tak to chces urobit cele, Zrucnost ziskas lahsie. Strekni aj na povlak samozrejme.Prilozenou dlanou a vstrede s clay-om zacnes mavat na laku, na pravo na lavo cca 30 cm. Zober si plochu ktora ti vyhovuje, nerob cely kus plechu, hlavne nie na kapote. urob si max. pol metrov stv. a zotri, aby neuschlo. a postupujes dalej. Ak si urobil kus plechu, kapotu a zotrel lubrikant, skontroluj svoju pracu, ak by si nahodou nieco vynechal, prejdi znovu tu cast. prejdi plasty, okna, lestene povrchy..vynechaj gumu.
Pred tym ako začnes auto treba poriadne umyt, ak to tak nebude, všetko sa ti bude lepit do clay-u. Ja použivam dva saponaty, ten druhy je na to, čo ten prvý neodstráni dostatočne ,a to brzdy prach. Auto umyté, vysušené. Žiadna voda.Nechaj radšej postát auto, aby poriadne odkvapkalo, nie na slnku. Na slnku sa nič nerobi prevážne...nie, ani to

. možes dostat úpal. Aj manželka. Musi to byt suche z toho dovodu, že v pripade ked použijes lubrikant a natrafiš na vodu , ktorá sa ti može pozbierat napriklad na prahoch auta, tak pomer lubrikantu sa okamžite riedi, okrem toho tam kde budes mat vodu, nebudeš mat lubrikant, okamzite straca viskozitu clay a prinajlepsom sa ti prilepi o auto, popripade ti padne z ruky, bo ho lahko držiš. Viskozita udáva pomer medzi šmykovým napätím a zmenou rýchlosti v závislosti na vzdialenosti medzi susednými vrstvami pri prúdení skutočných kvapalín.
Ak by som daco vynechal, poprosil by som ostatnych ucastnikov nie len tohto fora ale aj navstevnikov ,aby dodali svoje skusenosti, resp. napravili moje nedostatky...deadliner, kedy to budes robit?