Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma

TÉMA:

Wolfs Chemicals HARD BODY pred 12 rokmi 3 mesiacmi #7547

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308
@ AD: som to aj nakalibroval, samozrejme bol k tomu aj pliesok...
drvivou vacsinou aj u mna je okolo 120-140 mikronov vid. prispevok kde som napisal hodnoty... vacsiu hrubku ma predna kapota + predne a zadne blatniky, mozno ze je to tak robene naschval, lebo tieto diely dostanu najviac zabrat... ako som pisal tu sa jedna o francuzsky lak...a to auto ma len 9 mesiacov za sebou a mam to od novoty ako prvy majitel...

Dalej odmeral som aj ine auto... 2 nemecke "hviezdy" merane hodnoty od 113 do 180 (ale drvivou vacsinou medzi 120 a 150) mikronov pri obidvoch... s vynimkou pri jednom aute na prednej kapote, ktora bola lakovana, hodnoty ukazovala od 252 - 391

@detroitrock, aj ja si myslim, ze je to fajn ked je 220 mikronov cital som aj na DW ze pri novych autach je to normalne a aj tam sa jednalo o francuzsky lak akurat... len co s tym narobim ked to mam len na par miestach, drvivou vacsinou aj ja mam "len normu" 120-150 mikronov...

Meranie som robil tak, ze na jednom diely na viacerych miestach... a preto som napisal, ze najmensia a najvacsia hodnota...

@Viktor, mozno ze Ti to nenamerali spravne, bolo by treba vyskusat tak, ze otvoris dvere a odmerat prah, tam najcastejsie je ovela ovela tensi lak a nasledne exterier..., a samozrejme aj ako detroit pise, moze byt ze nemas clear coat, len cisto dvojzlozkovu farbu... je to normalne nie je nic zle... vtedajsie nemetalicke laky vacsinou nemali clear coat ako terajsie..., samozrejme ak mas metalizu tak potom su tie hodnoty nizke ked su dobre namerane....

@notik, ja si myslim, ze pre hobby detailera toto absolutne staci, aj ked ma odchylku... priratas k tomu + - 10 mikronov a finito...:)

Chlapi co si o tom myslite, su tie hodnoty natolko dobre, ze s kludnym svedomim budem moct raz za rok auto vylestit s S&S + finishing pad + krauss 850W DA bez obav, ze odstranim vrchny lak, ked to chcem drzat min. tych 7-8 rokov?

UPDATE:
namerany druhy francusky lak identickej znacky, sice ma 4 roky ale nikdy nebol prestriekany ani jeden diel a je aj garazovany... a hodnoty mal velmi podobne (nechce sa mi vsetko rozpisat ako pred chvilou ale boli od 103 do 190 um) ako moje auto a taktiez zadne blatniky mali hrubsiu vrstvu ako pri mojom aute, len skoda, ze som nevedel odmerat predne blatniky, nakolko na tomto druhom francuzskom aute boli plastove..., a este k tomu chcem dodat, ze som nameral aj prahy z vnutra a taktiez aj stlpiky z vnutra a mali od 59-70 mikronov hrubu vrstvu, tak ked to idem vyratat, ze priemerna hodnota laku exteriera je 130 mikronov, tak 130 - 70, zhruba cisto len vrstva cireho laku je okolo 60-70 mikronov... LEN V TEORII

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Wolfs Chemicals HARD BODY pred 12 rokmi 2 mesiacmi #7552

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308

notik napísal: Tu u mna hard body straca vsetky svoje vyhody...pripustam, mne tieto nano sealanty nepadli nejako do oka.

Ale prelestit auto kazdy rok...hmm neda to trosku viac namahy, casu... oproti beznemu sealantu? Skuste ma niekto o tom uz konecne presvedcit... ale akosi stale neviem najst jeho vyhody.


Auto kazdopadne rocne je dobre prelestit, ci uz neabrazivnou cestou (napr. Serious Performance Non-abrasive paint cleanser, super cistic mam to uz dlhu dobu) alebo s Glaze napr. Poorboys Black Hole aj viac krat do roka (tiez neabrazivny cistic/glaze-maskovac skrabancov) alebo abrazivnou cestou (pasty, finis pasty, AIO pasty ako napriklad Shine and Seal) , ale raz do roka je minimum, a samozrejmostou je aj clay raz za rok.
Lestenim nie vzdy rozumieme dvoj-troj-štvorstupnove lestenie, ale aj cistenie laku je vlastne ako take lestenie. Z odpovedov od AD a od ostatnych mi Wolf's Shine and Seal pride ako Cistic laku/finisovacia pasta/a priprava pre Body Wrap/Hard Body (podla popisov z DW je este jemnejsia ako klasicke finalizacne pasty, Jesse os Wolfov napisal, ze ma ovela nizsi lestiaci ucinok ako WP-1N The Jeweler, tie abraziva podla mna su len na cistenie laku a nie na korekciu ako tak...)... takze k lesteniu tolko...

Podstata nano sealantov, co Ti teraz pisem z vlastnej skusenost (s Body Wrap)...
-extremne hydrofobne vlastnosti, ktore nezoslabnu po mesiaci alebo po 2 mes. ako pri voskoch/obycajnych sealantoch, avsak u mna body wrap po 7. mes. bol upppplne mrtvy a postupoval som podla popisu Wolfs Chemicals, a pouzival som Nano QD po kazdom druhom umyti a pouzival som len Nano Bathe (tj. raz do mesiaca, lebo umyvam raz za dva tyzdne... teraz v zime vobec, lebo su minusy :D )...takze z toho hladiska som sklamany, lebo udavali z ked pouzivas tieto ostatne produkty tak to vydrzi cely rok mozno aj viac...
-auto ked prsi ovela menej je spinave ako s vosk/sealmi
-body wrap doda extra pekny hlboky mokry lesk (aspon ja to tak vidim :D)
-aplikacia je brutalne lahka
-dalsie minusy, ktore by som este uviedol ze: nemozes pouzivat iny detailer len ich, lebo hned to zbadas ze beading/sheeting je slabsi, nemozes pouzivat iny ako ich sampon, lebo beading/sheeting hned je ovela slabsi (som to aj vyskusal), nemozes pouzivat aktivnu penu/snow foam, napisali inac rozne veci, ktore sa nezakladli na skutocnostiach, napriklad, ze asfalt sa nedrzi na laku ked tam mas body wrap/hard body, co vobec nie je pravdou
-dalsi brutalny minus u mna, ze nemozes nastriekat detailer na mokry lak a susit lebo zanecha mastne flaky (som to skusal)... musis tieto postupy rozdelit, ze najprv ususit a nasledne nano qd

All-in-all, nano sealanty su dobre, ale ja si osobne myslim, ze Body Wrap oproti vosku Collinite 476s (kvoli tomu pisem len colli, lebo s tym mam len skusenosti z durabilnych voskov) nie je ziadny pokrok do predu, skor do zadu pre mna, lebo nemozem pouzivat ostatne sampony/detailery co mam, a na ktore mam akurat naladu :D... som zvedavy, ze ake novinky prinesie Hard body oproti Body Wrap...

aj tak teraz rozmyslam nad tym, ze ked pride jar (marec-april) ako budem chciet postupovat pri jarnej udrzbe...
pena-umytie-ironx-tarx-clay je samozrejmostou, len neviem ci teraz chcem postupovat tak, ze BlackHole a nasledne vrstva z Collinite 476s a dalsia vrstva z Wolfs New Moon na Collinite,
alebo Shine and Seal a nasledne Hard Body... ochranu potrebujem minimalne na 6 mesiacov, nakolko nemam vela casu na detailing, akurat raz za dva tyzdne na umyvanie ale zase uz ma nudia nano bathe a nano qd...takze viac sa priklanam k variantu Blackhole-Collinite-NewMoon.
(uz mam pripraveny White Satin sampon a Wolfs Carnauba Quick Detailer - quickie a citrus bling :D )
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: notik

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Wolfs Chemicals HARD BODY pred 12 rokmi 2 mesiacmi #7555

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308

notik napísal: Ako takto prelestit to ano, vycistit lak ale ja som to riesil stale rucne.

Hard body bude v tomto asi odolnejsie a je potrebne ho odlestit...to sa mi akurat nepaci.

A som rad, ze si to napisal trosku aj za mna tie minusy...presne sa mi toto nepaci, co by som robil s tymi vsetkymi pripravkami... Ja nemam ziadny problem po 3 mesiacoch natiahnut vosk / sealant na auto takze vydrz nehra u mna rolu....
V podstate ma to znovu nepresvedcilo preco to pouzit :D ale to neni dolezite. (vyhodam rozumiem ale pre mna nepodstatne).


Sme na tom skoro podobne :) , len ja nemam tolko casu kvoli praci... a preto som si zvolil ked som pouzival vosk Collinite 476s a nasledne Body Wrap, ale vzhladom na vydrz ako som pisal Body Wrap a Collinite 476s su na tom velmi podobne...

Inac, ked lestis s neabrazivnym cisticom laku a finisovacim padom a excenterom napr. Krauss DA (na rychlosti od 1-3), tak nezoberes ani mikron z laku (ked kvoli tomu si pisal, ze si to robil vzdy rucne) a budes mat ovela rychlejsiu a efektivnejsiu pracu... :)

PS.: ked chces natiahnut vosk a mas stary body wrap alebo hard body, nie je nutnostou auto prelestit (aspon tak pisal Jesse od Wolfov) staci clay, vycistit lak s cisticom laku a natiahnut vosk/seal... pisal,ze tym padom budes mat dvojitu ochranu lebo bude tam aj sealant...

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od geroy.

Wolfs Chemicals HARD BODY pred 12 rokmi 2 mesiacmi #7561

chlapi zareagujem trosku.

Geroy myslim ze mozes kludne auto raz do roka "prebehnut" DA s tym co si napisal - a laku sa nic nestane a vydrzi - nakoniec mas meracku tak si kludne odmeraj kolko ide dole - ja si myslim ze to bude pri tej kombinacii 1 mikron 2 max... Cize skusis a uvidis

Co sa tyka vecnej polemiky vosky/sealanty/keramika - ak ma clovek cas tak ide do voskov - zoberie si nejake carnauba vosky a hra sa povedzme kazdy druhy/treti mesiac, clovek ktory ma menej casu a nechce sa mu s tym moc "prplat" ide do sealantov a ma tak na pol roka vystarane, clovek ktory nema casu na zvys tak si zaobstara kvalitnu keramiku a 10-12 mesiacov ma pokoj

Vsetky tieto cisla co som uviedol samozrejme splnaju predpoklad, ze sa pouziva doplnkove podporne veci po kazdom umyti na ten ktroy typ ochany laku

Co sa tyka tych samponov nie je to celkom pravda ze len taky a taky typ samponu - rozhodujuca je koncentracia a lubricita samponu - osobne si myslim ze nie je problem si kupit aj iny sampon a riedit ho na nizsiu koncentraciu a tym chranit vosk/sealant/keramiku

Okolo Wolfov sa toho uz popisalo habadej - tak ako kazdy vyrobca tak aj Wolfovia maju lepsie a horsie veci... podla mojho nazoru to s tou trvanlivostou ich sealantov trosku prestrelili ale tak to je dnes bezna vec :)
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: geroy

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Wolfs Chemicals HARD BODY pred 12 rokmi 2 mesiacmi #7565

  • geroy
  • geroy-ov Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Príspevky: 411
  • Získaných poďakovaní 308

autodetail.sk napísal: chlapi zareagujem trosku.

Geroy myslim ze mozes kludne auto raz do roka "prebehnut" DA s tym co si napisal - a laku sa nic nestane a vydrzi - nakoniec mas meracku tak si kludne odmeraj kolko ide dole - ja si myslim ze to bude pri tej kombinacii 1 mikron 2 max... Cize skusis a uvidis

Co sa tyka vecnej polemiky vosky/sealanty/keramika - ak ma clovek cas tak ide do voskov - zoberie si nejake carnauba vosky a hra sa povedzme kazdy druhy/treti mesiac, clovek ktory ma menej casu a nechce sa mu s tym moc "prplat" ide do sealantov a ma tak na pol roka vystarane, clovek ktory nema casu na zvys tak si zaobstara kvalitnu keramiku a 10-12 mesiacov ma pokoj

Vsetky tieto cisla co som uviedol samozrejme splnaju predpoklad, ze sa pouziva doplnkove podporne veci po kazdom umyti na ten ktroy typ ochany laku

Co sa tyka tych samponov nie je to celkom pravda ze len taky a taky typ samponu - rozhodujuca je koncentracia a lubricita samponu - osobne si myslim ze nie je problem si kupit aj iny sampon a riedit ho na nizsiu koncentraciu a tym chranit vosk/sealant/keramiku

Okolo Wolfov sa toho uz popisalo habadej - tak ako kazdy vyrobca tak aj Wolfovia maju lepsie a horsie veci... podla mojho nazoru to s tou trvanlivostou ich sealantov trosku prestrelili ale tak to je dnes bezna vec :)


Dakujem za info...:)

tak ako si pisal, troska to s tymi sealantmi prestrelili, ale tych 6 mesiacov fakt funguje ale 1,5 roka urcite nie... a tym padom asi na 80% som uz rozhodnoty, ze sa vratim k vosku colli a na test dam aj 1 vrstvu New moon ze ako bude fungovat, a priprava laku bude ironx,tarx,clay,blackhole,collinite,newmoon...a na udrzovanie vlasnosti vosku budem davat Wolfs Quickie Carnauba QD...alebo citrus bling podla nalady...6 mesiacov urcite bude chranit lak tato kombinacia...si myslim
a na disky ide Shine and Seal + Hard Body, mam disky v čierno-lestenej kombinacii (letne) a ma strasne makky lak, aj od mikrovlana su tam swirlici (na miestach kde je cierny lak) :D tak to vylestim s S&S a dam na to hard body, aspon budu mat dobru ochranu...

Este sa Ta chcem spytat, lebo si povedal, ze nech otestujem ten merac laku na nemeckom laku... su tie hodnoty, ktore som pisal, normalne adekvatne?

"Dalej odmeral som aj ine auto... 2 nemecke "hviezdy" merane hodnoty od 113 do 180 (ale drvivou vacsinou medzi 120 a 150) mikronov pri obidvoch... s vynimkou pri jednom aute na prednej kapote, ktora bola lakovana, hodnoty ukazovala od 252 - 391"

dik

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Wolfs Chemicals HARD BODY pred 12 rokmi 2 mesiacmi #7579

Tie hodnoty su uplne v poradocku cize ti to meria +-presne :idea:
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: geroy

Prosím Prihlásiť pre zdieľanie konverzácie.

Funguje na Kunena fórum