JozeF napísal: Aplikuje sa tak, že sa nechá zaschnúť a následne sa bufuje........
Na samotnej flaske od SaS je napisane : DONT ALLOW TO DRY , teda nenehat zaschnut . Rucne som ho skusal na malom kusku a to asi tak ze som si dal na aplikator zapracoval do laku ako klasicku pastu az kym my neostala skoro cista cast opracovanej casti dielu a potom zotrel zvysky mikrovlaknom . Inak zvysok som robil strojne .
WCh Shine & Seal je podklad pre WCh Hard Body. Ale ako vlastne funguje? Je to prewaxcleaner alebo leštiaca (rezacia) pasta?
Ano . Je to nieco ako All-in-One . Teda mozes auto prebehnut SaS a uz nemusis davat nic , funguje ako Stand-alone sealant s vydrzou cca 3-4 mesiace max . Keby som to mal prirovnat , tak je to o kusok agresivnejsie ako Lime Prime abrazivny od Dodo Juice . SaS ma za ulohu vycisit povrch laku a pripravit ho na Nano sealant ci uz BW laebo HB
..........keď to každých 6 alebo 12 mesiacov odmastím IPA a dám ďalšie 2 vrstvy.......
HB ma minimalnu trvacnost 12 mesiacov . Po urcitom case sa samotna vrstva HB na laku stensuje a to znamena ze ti postacuje na jeho odstranenie menej abrazivna pasta , v tvojom pripade Hodna lak mozno aj Menzerna SF4000 . Nema zmysel robit hore uvedene veci , pretoze HB das dole s laku jedine strojne . Nadarmo sa HB nehovori Wolfs NANO super sealant
. Cize najidealnejsie je znova auto odlestit a repalikovat HB .
že budem používať náležitý šampón a nanodetailer.
Mal by si pretoze stratis beading a sheeting a o to predsa ide 
aký to ten aplikátor používaš.
Šefkucharove tajomstvo 
lebo roznych hrozostrasnych historiek o takychto sealantoch a neodbornej aplikacii je plny internet
No ver my C.Quartz , Opticoat 2.0 , pripadne C1 to je trochu ine cafe a hlavne na tmavych lakoch , ale bavime sa tu o Hrad Body co je uplne nieco ine 
a nemôže sa stať, že keď toľko krát preleštíš auto, dajme tomu 2x za rok (pred zimou/leto), takto:
Krauss DA 850W + finišovací kotúč Menzerna zlty(alebo hociaky finisovaci kotuc) + Wolf's Shine & Seal (alebo Wolf's WP-1N Jeweler)
že odstrániš vrchný čirý lak? (dajme tomu, keď vlastníš auto od novoty a bolo to už raz preleštené s 3M trikolórou a s adekvátnymi padmi od 3M (Nakoľko to dealeri veľmi rád !!!pripravujú!!!

) a chceš to auto držať u seba dajme tomu 10 rokov a nechceš to dať prestriekať kvôli tomu, že odstrániš lak... (keď ide o stredný francúzky lak)
V skratke či to nie je nebezpečné pre vrchný lak keď to budeš leštiť 2 do roka ako som hore napísal Wolfs S&S...?
Dík za odpoveď