pani tak tema okolo aktivnej peny ma hodne zaujala - a nazval by som to - kazdy ma trosku pravdy v tom co pisete
primarne je aktivna pena urcena na voskovane auta, pripadne auta s keramickou ochranou - teda na auta, ktore uz maju za sebou nejaky ten treatment

na toto netreba zabudat a tym padom je pena samozrejme pH neutral a vyrobca doporucuje relativne nizku koncentraciu po nariedeni..
ulohou aktivnej peny je "napadnut" necistoty na aute, do istej miery ich "penetrovat" alebo laicky mozeme povedat rozmocit - jednoduchy priklad - vsetci vieme, ze na musky je najlepsia handra navlhcena roztokom samponu, ktoru nechame 2-3 minutky prilozenu na mieste, ktore chceme ocistit a musky potom idu dole bez vacsich problemov - az na nejake exemplare s cias prvohor
a toto je aj ucel a pointa pouzivania aktivnej peny - ak je na auto aplikovana nejaka ochrana laku vosk/keramika a drzi si vlastnosti, ktore ma, tak aktivna pena podla mojho nazoru vyrazne ulahci proces umyvania
samozrejme ak auto pride s "holym" lakom a rok sa ho nikto nechytil tak ho mozete "oblievat" aktivnou pH neutral penou kolko chcete a jedine co nieco spravi su uz spominane produkty ako Nerta - v principe pri taktomto aute ale nevidim zmysel ich pouzitia at all....
Co sa tyka foam lance a problemov s nimi - toto je trosku alchymia - treba hodne laborovat/skusat a pracovat so spominanym ventilom - pricom aj nepatrne "pootocenie" vie tvorbu peny rozhodit a opacne
drobna rada - ak mate slabsiu wapku je zbytocne mat vysoky podiel peny v nadobke - pena sice bude husta ale s nedostatocnym tlakom vam bude akurat tak "kvapkat" s pistole na 30cm.... a nepomoze ani vacsi pritok vody
Mne osobne sa este nestalo aby prof foam lance nefungoval a to dokonca ani na malych hobby wapkach - a to prisli ludia, ze im to neslape a je to pokazene.... a tak som im to online predviedol, ze slape
Cize urcite tie foam lance devices funguju len sa s tym treba pohrat a najst spravnu kombinaciu riedenia a prietoku vody