PRAVE Z TOHOTO DOVODU kaslem vzdy na IPU! Makke laky a hlavne ked su na vodnej baze to neznesu dobre!
1. variacia
Ked chcem odmastit a viem ze je lak makky (tak isto postupujem aj vtedy ked je tvrdy) tak radsej po lesteni
(lestenie robim len vtedy ked je to potrebne a pre znamych, kamaratov, atd..., pre seba uz skoro nikdy, lebo techniku umyvania a HLAVNE SUSENIA treba mat tip-top to nestacim tarat dost vela krat...pre seba, 2x do roka SRP na zimu a leto alebo podobny pre-wax produkt a nasledne vosk/seal a vymalovane...nakolko ine nie je jednoducho potrebne, lebo technika umyvania je v poriadku... lak treba nechat co najviac na aute!) to este prebehnem s neabrazivnym cisticom laku, ktory nevyplní skrabance napr. Serious Performance Non-abrasive paint cleanser a potom ide vosk alebo sealant, alebo ked chcem aj vyplnenie "love-marks" skrabancov, tak pouzivam glaze, alebo SRP a potom vosk/sealant!
2. variacia
Po lesteni treba odmastit s TFR, napr. Nerta Carnet Jumbo alebo brutalne dobre ucinkuje aj Insect-off od Nerty alebo od ineho vyrobcu to je jedno. Nariedit do tlakoveho postrekovaca ako je to predpisane naniest na cele auto a nasledne oplach (pripadne ked je auto strasne zaprasene od lestenia, tak aj umytie), tymto sposobom lak odmastis tiez--- nasledne susenie a vosk/seal.
3. variacia
AG FastGlass alebo hociaky cistic skla !!!BEZ AMONIAKU!!! je mozne pouzit na odsmatenie po lesteni tiez! Nasledne vosk / seal. Hotovo
U mna tieto variacie funguju dobre a nie je sanca na vytvorenie skrabancov ako s IPA-ou. Od IPA lak bude makksi na kratsiu dobu presne ako si pisal a preto to vobec nemam v oblube, radsej to obidem horeuvedenými variaciami.